محصول 25 هزار دلاری تسلا در دست توسعه قرار دارد

براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، شعبه چین تسلا در مرکز تحقیق و توسعه روی محصول جدیدی مشغول کار است که گفته می‌شود سال 2022 با قیمت 25 هزار دلاری معرفی خواهد شد. یک کراس اوور کاملا الکتریکی که طراحی شبیه به مدل Y داشته و اقتصادی است.

Tom Zhu مدیرعامل تسلا چین این گزارش را به رسانه‌ها داده و گفته شده مراحل توسعه در ابتدا قرار دارد. گفته شده این اولین خودرویی بوده که تحت توسعه خارج از خاک ایالات متحده قرار می‌گیرد و جالب توجه است که با چه گزینه‌ای رو به رو هستیم.

تسلا بزودی خودرو جدید معرفی خواهد کرد

به گفته رسانه‌های امریکایی، تسلا می‌خواهد این خودرو را با قیمت 25 هزار دلار امریکا یا 32 هزار دلار استرالیا راهی بازار کند. مدل در اوایل سال 2022 راهی بازار خواهد شد و احتمال دارد اواخر سال جاری معرفی شود. رسانه‌های چینی گزارش دادند که کارخانه Gigafactory 3 تسلا در شانگهای، چین تولید مدل سوم را در کنار مدل 3 سدان و SUV سایز متوسط مدل Y به زودی از سال 2022 آغاز خواهد کرد.

این خودرو شایعه شده مدل 2 نام دارد و از پلتفرم دو چرخ عقب و چهار چرخ محرک مدل 3 بهره می‌برد. در چین با قیمت 160 تا 200 هزار یوان قیمت دارد و یکی از ارزانترین محصولات تسلا خواهد بود. مشخص نشده آیا مدل 2 قرار است در آمریکا نیز به تولید برسد یا اینکه تسلا تنها به دنبال تولید این وسیله نقلیه در خاک چین است. همانطور که می‌دانید هزینه تولید محصول در چین کمتر از ایالات متحده بوده و تسلا در نظر دارد با این حرکت عملی درست انجام داده تا بتواند نه تنها تولید بالایی به ثمر برساند، بلکه سطح سودآوری بالایی را کسب کند.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند برنامه شرکت بزرگ تولیدکننده خودروهای الکتریکی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تسلا مدل X ؛ ماه آینده راه اندازی خواهد شد

نظرات در مورد : محصول 25 هزار دلاری تسلا در دست توسعه قرار دارد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *