محصول جدید اپل در اوایل سال 2018 عرضه می گردد

اپل

بسیاری از افراد قیمت محصول اخیر اپل یعنی آیفون 10 را بسیار بالا دانسته و علاقه ای ندارند مبلغی حدود 6 تا 7 میلیون را برای یک گوشی هزینه کنند , در نظر سنجی های دیگر نیز دیده ایم برخی از کاربران اندازه آیفون 10 را بزرگ دانسته و از آن ناراضی هستند. از آن جا که اپل یک شرکت جهانی و بزرگ است و قطعا رضایت همه کاربران خود را مد نظر قرار می دهد تصمیم به تولید یک گوشی جدید تحت عنوان آیفون SE گرفت. بر اساس اخبار منتشر شده شرکت اپل اعلام کرده این گوشی در 3 ماه اول سال آینده  به بازار عرضه گردد. اپل قصد دارد این گوشی جدید  که iPhone SE 2 نام دارد , در کشور هند تولید کند.

مدل قبلی SE را نام عنوان آیفون 6 می شناسیم این گوشی در سال 2016 عرضه شد. آیفون SE با شکل ظاهری آیفون 5 و نسخه قدیمی Touch ID و بدون ۳D Touch وارد بازار شده و به خوبی از آن استقبال شد.

مثل همیشه اپل اهل مخفی کاری و سوپرایز کردن است. به همین دلیل اطاعات دقیقی درباره آیفون SE 2 منتشر نشده است , اما آن چه در سایت های معتبر نوشته شده این گونه است که این گوشی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و 128 گیگابایتی است , ظرفیت باتری 1700 بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی دارد. چیپ A10 Fusion همراه با ۲ گیگا بایت رم از دیگر ویژگی های محصول جدید آیفون می باشد.

این ویژگی ها و مشخصات هنوز کاملا تایید نشده و قابل اعتماد نمی باشد , اما هنوز منتظریم ببینیم آیا آیفون کیفیت محصولات خود را پایین می آورد تا یک گوشی با قیمت مناسب تر ارائه دهد یا باز هم همان طور مثل قبل پیش خواهد رفت؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

2.1/5 - (18 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اپل واچ در سه ماهه اخیر ، 3.6 میلیون دستگاه فروش داشت

نظرات در مورد : محصول جدید اپل در اوایل سال 2018 عرضه می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *