محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران + دانلود

اپلیکیشن های شبکه اجتماعی زیادی این روزها دنیای اینترنت وجود دارد که در ایران برخی از آنها بسیار محبوب می باشند و شما کمتر کسی را خواهید دید که از این اپلیکیشن ها استفاده نکند. 

برخی از اپلیکیشن های شبکه اجتماعی نسبت به دیگر اپلیکیشن ها دارای محبوب های زیادی می باشند که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم. هر چند که نام انها تقریبا برای همه ی کاربران شناخته شده است.

 

اپلیکیشن های شبکه اجتماعی 

1)پیام رسان تلگرام 

یکی از بهترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی می باشد که بسیار این روزها در بین کاربران جای گرفته است . این اپلیکیشن به دلیل قابلیت های زیادی مانند ساخت کانال، ساخت گروه ، ارسال فیلم و تصویر و … ، سرعت مناسب و آسان بودن دسترسی توانسته است بین کاربران طرفدارن زیادی را برای خود جذب نماید. با اینکه گذشته ها فیسبوک توانسته بود بین کاربران برای خود اسم و رسمی داشته باشد ولی با آمدن تلگرام دیگری جای خود را از دست داد و از میان به نفع تلگرام کناره روی کرد. 

تلگرام

 

2)اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های است که برای اشتراک گذاری تصاویر و کلیپ ها کاربران می توانند از آن استفاده کنند.این اپلیکیشن قابلیت های متفاوتی دارد مانند لایک کردن ، کامنت گذاری، دایرکت و ….

اینستاگرام بعد از تلگرام به عنوان دومین اپلیکیشنی است که در ایران کاربران از آن استفاده می نمایند.این روزها فروشگاه ها ، مغازه ، شرکت ها و … برای معرفی محصولات خود و همچنین خدماتشان از این اپلیکیشن استفاده می کنند تا جایی که تعداد زیادی از آنها سعی می کنند میزان فالوورهای خود را برای گسترش تبلیغاتشان افزوده نمایند.

البته بازیگران و عکاسان و چهره های محبوب نیز همگی تقریبا دارای صفحه اینستاگرام می باشند.

تلگرام

 

3)لاین؛ ارسال پیام و قابلیت تماس صوتی

یکی دیگر از اپلیکیشن های که کاربران برای ارسال پیام و همچنین برقراری تماس صوتی از آن استفاده می کنند، لاین است.البته بنابر گزارشی که دیده شده تماس صوتی لاین با اندکی تاخیر برقرار می شود و به دلیل اینکه تماس تصویری در این اپلیکیشن وجود ندارد کاربران تقریبا به سمت تانگو و …. رفته اند.

بیشتر بخوانید  چطور در تلگرام آنلاین نباشیم ؟

اما با این حال می توانیم بگوییم لاین با دارا بودن چندین کارکرد متفاوت توانسته است مانند فیس بوک به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب باشد.

تلگرام

 

4)واتس اپ؛ انتقال فایل‌های متفاوت بدون افت کیفیت

واتس اپ با قابلیتی که در ارسال فایل های متفاوت بدون افت کیفیت دارد توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اجتماعی باشد.البته در ابتدای کار ، سازندگان واتس اپ قصد داشتند بعد از یک سال آن را پولی ارائه دهند ولی بعدها متوجه شوند اپلیکیشن های پولی نمی تواند به اندازه اپ های رایگان در بین کاربران محبوب باشد به همین دلیل تصمیم ارائه این اپلیکیشن برای همیشه به صورت رایگان گرفته شد.

 

5)ایمو (imo)، تانگو (Tango) و اسکایپ (Skype)

در میان محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی ایمو و تانگو و اسکایپ نیز وجود دارند که در واقع به دلیل برقرار تماس تصویریشان توانسته اند محبوب باشند.اما متاسفانه تانگو برای قطع و وصلی که دارد اندکی از کاربرانش را از دست داده و ایمو و اسکایپ جایی او را گرفته اند. 

پیام رسان های محبوبی مانندسروش و بیسفون و شبکه های اجتماعی ایرانی فیس نما و کلوب توانسته اند بین انبوهی از اپلیکیشن های خارجی برای خود جایی در میان کاربران پیدا کنند.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *