مجهز شدن هواوی P11 به پردازنده کرین 970 و رم 8گیگابایتی

هواوی

مجهز شدن هواوی P11 به پردازنده کرین 970 و رم 8گیگابایتی : هواوی در ماه فوریه سال جاری میلادی از دو گوشی پیشرفته و قدرمند پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کرده است و هم چنان فروش این گوشی ها ادامه دارد . شایعه های وجود دارد که نشان میدهد پرچم دار جدیدی از هواوی با نام پی11 مدتی بعد معرفی خواهد شد.

با توجه به آنچه در مورد این پرچم دار جدید گفته شده ، نشان می  دهد که به یک پردازنده کرین970 با لیتوگرافی 10 نانومتری مجهز شده است . آنگونه که انتظار می رود تراشه های پرقدرت هواوی تا پایان سال جاری معرفی گردند که این زمان می تواند با زمان معرفی پی 11 یکسان باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که پرچم دار بعدی هواوی به رم 8 گیگابایتی و نمایشگر 4K مجهز شده باشد و در زیر نمایشگر دستگاه نیز دکمه های لمسی قرار داده شده است و یکپارچه سازی بین اسکنر اثرانگشت و صفحه نمایش صورت گرفته است . اما آن چیزی که در این گوشی مهم است مانند رقیب های دیگر از یک صفحه نمایشی برخوردار است که بدون حاشیه می باشد و به احتمال زیاد ، از اندروید به همراه نسخه‌ی جدید رابط کاربری Emotion UI بهره گرفته است .

زمان عرضه گوشی P11 احتمالا نیمه اول سال جدید میلادی می باشد و انتظار می رود که این کمپانی دومین محصول خود را با پردازنده کرین970 عرضه کند .

همه ی مشخصات گفته شده فعلا قطعی نمی باشد و با گذشت زمان می توان به مشخصات دقیق تر این گوشی پی برد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مجهز شدن هواوی P11 به پردازنده کرین 970 و رم 8گیگابایتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *