مایکروسافت اج 110 به VPN داخلی مجهز است

مایکروسافت اج 110 به VPN داخلی مجهز است

Google Chrome رهبر بازار بدون تردید هنگام صحبت از مرورگرهای وب است. این سرعت ، برنامه ورزشی و ادغام با سایر خدمات Google است. این باعث می شود مرورگر برای بسیاری از ما ضروری باشد. به همین دلیل ، رقبای آن باید برای ترجیح دادن تلاش بیشتری کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند نیازهای سیستم بسیار کمتری را درخواست کنند یا ویژگی هایی را ارائه دهند که به طور پیش فرض با افزودنی های موجود در Chrome در دسترس هستند. سرانجام ، Microsoft Edge 110 به دنبال این خط مشی یک VPN داخلی اضافه کرد ، اما فقط برای کاربران انتخاب شده است. در اینجا جزئیات …

مایکروسافت حدود یک سال است که نسخه ای از لبه خود را با یک سرویس VPN داخلی آزمایش می کند. اکنون ، این شرکت در جدیدترین نسخه پایدار این ویژگی را برای برخی از کاربران ارائه داده است. ویژگی جدید با نام Secure Network با همکاری CloudFlare اجرا شده است و 1 گیگابایت ترافیک امن VPN را به عنوان بخشی از برنامه رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. این واقعیت که این ویژگی به مراحل پایانی اجرای رسیده است ، نشان می دهد که مایکروسافت احتمالاً به زودی قیمت گذاری و انتشار کامل شبکه Secure Edge را اعلام می کند.

ویژگی Secure Network VPN بر مزایای حفظ حریم خصوصی استفاده از VPN به جای توانایی آن در دور زدن محدودیت های منطقه ای با تغییر آدرس IP کاربر تأکید دارد. این سرویس به طور خودکار سرورها را در منطقه کاربر برای بهره برداری ایمن در شبکه های عمومی انتخاب می کند. به عبارت دیگر ، کاربران فقط می توانند از شبکه ایمن برای محافظت از حریم خصوصی خود استفاده کنند.

طبق تصاویر Edge 110 ، که به صورت آنلاین ظاهر شده است ، سرویس VPN از سه حالت عملیاتی پشتیبانی می کند: “سایت های منتخب” ، “بهینه سازی شده” و “همه سایت ها”. این نشان می دهد که کاربران گزینه ای را برای انتخاب سایت هایی که می خواهند با VPN محافظت کنند ، یا برای روشن کردن آن برای همه سایت ها انتخاب می کنند. شایان ذکر است که گوگل اواخر سال گذشته VPN رایگان را به تلفن های هوشمند سری Pixel 7 خود اضافه کرد. با این حال ، تصمیم مایکروسافت برای ادغام VPN به طور مستقیم در مرورگر وب خود ، گام مهمی است که می تواند منجر به افزایش استفاده از VPN در بین کاربران خود شود.

بیشتر بخوانید  آموزش آپدیت کردن ویندوز 8 به ویندوز 8.1

ادغام یک سرویس VPN در یک مرورگر اصلی وب ، گامی مهم به جلو برای حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین نشان می دهد. اما تا زمانی که Google شروع به استفاده از آن کند ، احتمالاً به استاندارد صنعت تبدیل نمی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت اج 110 به VPN داخلی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *