افشا مشخصات گوشی نوبیا Z40 10th Anniversary Edition

افشا مشخصات گوشی نوبیا Z40 10th Anniversary Edition

ZTE با وجود اینکه سال‌ها در این تجارت فعالیت می‌کند، برند محبوب گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان نیست. با این حال، این شرکت به عرضه مدل های جدید در سه برند خود، یعنی ZTE، Nubia و Redmagic ادامه می دهد.

در اواخر ماه اوت، نسخه دهمین سالگرد گوشی Nubia Z40 گواهینامه 3C را دریافت کرد. دو ماه بعد، این گوشی اکنون توسط TENAA تایید شده است که برخی از ویژگی های کلیدی آن را آشکار می کند. یک گوشی هوشمند جدید با برند Nubia با شماره مدل NX703J گواهی TENAA را دریافت کرده است. این دستگاه قبلاً توسط 3C تأیید شده بود و نشان داده شد که با یک شارژر 66 واتی عرضه می شود.

طبق گفته TENAA، تلفن مجهز به 5G حول یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل (FHD+) و عمق رنگ 10 بیت ساخته خواهد شد. این چیپست ناشناخته با حداکثر سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز قدرت خواهد گرفت. این گوشی با دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی همراه با دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی آن از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می شود. از آنجایی که تعداد دوربین ها 5 مگاپیکسل ذکر شده است، ممکن است دستگاه دارای دو سنسور دیگر در پشت باشد.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی (رده بندی شده) وارد بازار خواهد شد. مقدار معمول باتری باید 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این دستگاه در چندین گزینه ذخیره‌سازی مانند 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در دسترس خواهد بود. ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این به اصطلاح نسخه دهم سالگرد Nubia 40 بدانیم زیرا این برند به طور رسمی شروع به کار با آن کرده است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا نوبیا این محصول میان رده خود را معرفی کند. نوبیا از برندهای مطرح زد تی ای است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پرچمدار خوش استایل نوبیا Z60 Ultra معرفی شد

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی نوبیا Z40 10th Anniversary Edition

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *