مانیتور ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

مانیتور ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

غول فناوری تایوانی ایسوس در نمایشگاه CES 2023 از یک نمایشگر فوق عریض جدید با نام مانیتور ROG STRIX XG49WCR رونمایی کرد. این مانیتور دارای یک صفحه نمایش خمیده فوق عریض 49 اینچی با وضوح 5120×1440 پیکسل و نسبت تصویر 32:9 است. این صفحه نمایش را می توان به صورت دو صفحه نمایش 27 اینچی 1440p مشاهده کرد که به صورت یکپارچه به عنوان یک مانیتور نصب شده اند. به دلیل انحنای 1800R مانیتور، که نمایشگر را در اطراف لبه میدان دید شما می‌پیچد، می‌توانید همه چیز را به وضوح ببینید.

این صفحه نمایش بزرگ همچنین دارای نرخ تازه سازی نسبتاً بالایی 165 هرتز است که توسط همگام سازی تطبیقی برای VRR از هر دو سیستم NVIDIA و AMD پشتیبانی می شود. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به طیف رنگی گسترده با پوشش sRGB 125% و کالیبراسیون کارخانه با dE <2 اشاره کرد.

از نظر اتصال، DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، USB type-C، پورت های USB و حتی کانکتور اترنت از جمله گزینه های اتصال هستند. کانکتور داخلی RJ45 XG49WCR همچنین به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک داک برای لپ تاپ ها عمل کند و اتصال شبکه را از طریق یک اتصال USB-C امکان پذیر می کند. رابط USB نوع C از منبع تغذیه معکوس 65 واتی پشتیبانی می کند. بنابراین، لپ تاپ شما را در حالی که سیگنال نمایشگر را می پذیرد و شما را به لوازم جانبی که به هاب USB داخلی نمایشگر متصل کرده اید متصل می کند، شارژ می کند.

صفحه نمایش دارای یک سوئیچ Smart KVM است که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون زحمت کنترل را بین دو دستگاه متصل به صفحه نمایش با استفاده از صفحه کلید و ماوس تغییر دهد. هنگامی که نشانگر خود را از یک سمت صفحه به سمت دیگر حرکت می‌دهید، ROG Strix XG49WCR به طور خودکار کنترل را با استفاده از Smart KVM از یک دستگاه به دستگاه دیگر تعویض می‌کند و نیاز به تعویض دستی را از بین می‌برد.

گزارش هایی وجود دارد که ایسوس مانیتور ROG STRIX XG49WCR را در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد کرد و قیمت آن در حدود 1199 یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی ROG Phone 6 ایسوس

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور ایسوس ROG STRIX XG49WCR معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *