لپ تاپ Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen Edition بزودی عرضه می شود

لپ تاپ Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen Edition بزودی عرضه می شود

ماه گذشته، شیائومی رویدادی را برگزار کرد که در آن جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری 12S و یک سری لپ‌تاپ جدید به نام Xiaomi Book Pro 2022 را معرفی کرد. این شرکت قبلاً دو لپ‌تاپ زیر سری مجهز به پردازنده‌های اینتل را معرفی کرده بود و  حال از عرضه Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen Edition خبر داد.

شیائومی رسما اعلام کرده است که نسخه جدید Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen در 8 آگوست عرضه خواهد شد. این لپ تاپ به پردازنده Ryzen 6000H مجهز شده و نمایشگر OLED را به نمایش می گذارد. این لپ تاپ در حال حاضر وارد بازار چین شده و شرکت هنوز در دسترس بودن جهانی آن را تایید نکرده است.

پوستر تبلیغاتی حاکی از آن است که این نوت بوک دارای طراحی شبیه به نسخه Intel Core Edition شیائومی Book Pro خواهد بود. احتمالاً دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم نظامی بوده که با استفاده از فرآیند حکاکی یکپارچه CNC ساخته شده است. وزن این لپ تاپ احتمالاً به اندازه لپ تاپ نسخه اینتل خواهد بود که تنها 1.5 کیلوگرم است.

لپ تاپ Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen Edition بزودی عرضه می شود

تنها تغییر قابل مشاهده، پردازنده AMD Ryzen 6000H به جای Core i5 اینتل است. علاوه بر این، انتظار می رود که Xiaomi Book Pro AMD Ryzen edition نیز با رابط Thunderbolt 4 عرضه شود. لپ‌تاپ جدید ممکن بوده به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت PCIe 4.0 SSD مانند همتای اینتلی مجهز شود. احتمالاً از یک صفحه نمایش 14 اینچی OLED 2.8K استفاده کند که از نرخ رفرش 90 هرتز و روشنایی 600 نیت پشتیبانی داشته و دارای پوشش 100درصدی طیف رنگی DCI-P3 است. همچنین انتظار داریم این لپ تاپ با پنل لمسی همراهی کند.

علاوه بر این، نوت بوک می تواند به یک صفحه لمسی حساس به فشار و یک موتور خطی داخلی مجهز شود. قیمت این لپ تاپ حدود 900 دلار پیش بینی خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Redmi Note 11 شیائومی به نمایشگر امولد سامسونگ مجهزند

نظرات در مورد : لپ تاپ Xiaomi Book Pro 14 AMD Ryzen Edition بزودی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *