لپ تاپ گیمینگ HP Omen 16 با مشخصات قدرتمند معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ HP Omen 16 با مشخصات قدرتمند معرفی شد

شرکت HP که محصولات گیمینگ خود را تحت برند Omen راهی بازار می کند، طی سال های گذشته توانسته نظر علاقمندان بسیاری را جلب سازد و در این بین باید به لپ تاپ گیمینگ HP Omen 16 اشاره کرد.

مدلی توانمند که در کنار طراحی جذاب خود مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی دارد. این مدل در واقع نسل جدید Omen 16 محسوب شده که به تراشه گرافیکی RTX 3070 انویدیا و پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز است.

صفحه نمایش دستگاه یک پنل 16.1 اینچی با نرخ نوسازی 144 است و در واقع HP دو مدل این لپ تاپ را عرضه می کند که یکی از آنها صفحه نمایش 144 هرتز و دیگری 165 هرتز دارد. هر دو مدل شدت روشنایی نمایشگر آن 300 نیتی بوده و پوشش 100 درصدی از استاندارد فضای رنگ sRGB دارد.

نسخه 165 هرتزی مدت زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای و مدل 144 هرتز مدت زمان پاسخگویی 7 میلی ثانیه ای شامل آن شد. HP در بهترین نسخه از چیپست Core i7-11800H اینتل بهره گرفته که در کنار تراشه گرافیکی 8 گیگابایتی  GeForce RTX 3070 انویدیا قرار می گیرد.

البته نسخه رده پایین تر دارای گرافیک  GeForce RTX 3060 انویدیا است. این گرافیک حافظه ویدئویی 6 گیگابایتی دارد و هر دو مدل لپ تاپ HP با حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 که فرکانس 3200 مگاهرتزی داشته و شامل اس اس دی 1 ترابایتی می شوند.

HP باتری 83 وات ساعتی تعبیه کرده که هر دو مدل تا 9 ساعت دوام دارند و با یک آداپتور شارژ 230 واتی می توان آنها را شارژ نمود. در کنار سخت افزار باید به صفحه کلید دارای نور پس زمینه RGB و کلیدهای Anti-Ghosting اشاره کرد. کاربر می توانند با برنامه اختصاصی Omen Gaming Hub Light Studio صفحه کلید را سفارشی سازی کند.

نسخه رده پایین تر با قیمت 1857 دلار و نسخه رده بالاتر با قیمت 2321 دلار راهی بازار می شوند و البته اکنون در فروشگاه های هندوستان عرضه شده و مشخص نیست چه مناطق دیگری به فروش می رسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HP برای ساخت کروم بوک در هند از ماه آینده به گوگل می پیوندد

نظرات در مورد : لپ تاپ گیمینگ HP Omen 16 با مشخصات قدرتمند معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *