ازدواج موفق با کاهش هزینه های اضافی[رپورتاژ آگهی]

عروس

ازدواج امروزه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی جوانان به شمار می رود ،مخارج بسیار زیاد در ابتدای زندگی جوانان از جمله عواملی است که در سنت ازدواج امروزه ایجاد شده است.

مشکلات سر راه ازدواج جوانان

امروزه سنت های قدیمی با تجمل گرایی مردم در آمیخته شده است. تجمل گرایی در سنت حسنه ازدواج باعث شده جوانان برای امر ازدواج زمان زیادی را از دست دهند. این عاملی برای افزایش سن ازدواج در جامعه ایران به شمار می رود.

هر جوان ایرانی در ابتدای زندگی مشترک خود در زمان شروع عروسی نیاز به تشریفات مختلفی را دارد. از مهم ترین موضوعاتی که در عروسی ها مطرح می شود ، خرید لباس عروس ، هزینه های تالار عروسی ، آتلیه عروس ، هزینه مراسم های مختلف عروسی است.

یک جوان در گام نخست که با این موضوعات روبرو می شود ، مطمئنا شروعی بسیار سخت را در ابتدای راه زندگی مشترکش خواهد داشت. بسیاری از کارشناسان این حوزه بار ها و بار ها جوانان را به مراسمات ساده و ازدواج ساده فراخوانده اند. ازدواج ساده می تواند ازدواجی موفق را برای جوانان داشته باشد. در ازدواج ساده شما هزینه های گزاف مراسمات عروسی را صرف زندگی مشترک خودتان می نمایید. از دیدگاه جامعه شناسی داشتن سرمایه اولیه برای شروع یک زندگی مشترک می تواند در ارتباط زن و مرد در زندگی مشترک تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

راهکار های مفید برای یک ازدواج موفق

یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش هزینه های ازدواج در عین حال داشتن مراسم شادی ، ازدواج های دانشجویی است. در ازدواج های دانشجویی هزینه های گزاف حذف می شوند. همچنین با توجه به آموزش های تخصصی که در ازدواج های دانشجویی توسط کارشناسان به زوجین ارائه می شود میتواند عروس و داماد را برای رسیدن به یک زندگی موفق کمک کند.

به این پست امتیاز بدید