لوکس ویلا، مرج تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان

لوکس ویلا، مرج تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان

اگر به دنبال مقصدی خوش آب و هوا، دلنشین و با تنوع بالایی از ویلاها هستید تا متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه مورد نظر را در آنجا انتخاب کرده و سفری خاطراه انگیز را برای خود رقم بزنید، در اطراف تهران روستاها و شهرهای بسیار سرسبز و خوش آب و هوایی وجود دارد که کردان یکی از محبوب ترین آن ها به شمار می رود. اگر میخواهید با بهترین راه اجاره ویلا در کردان، انواع اقامتگاه در این روستا و همچنین جاهای دیدنی منطقه بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

کردان را بیشتر بشناسیم

کردان امروزه یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی برای پایتخت نشین ها به حساب می آید و همواره در روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، شاهد ترافیک های بسیار سنگینی در این روستا و مسیر تهران به کردان هستیم و شاید برایتان جالب باشد بدانید در روزهای عادی هفته و یا زمانی که جاده خلوت باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، این زمان یک ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می رسد.

کردان در گذشته های دور، بخشی از شهرستان چندار بوده اما در دهه های گذشته با تقسیمات صورت گرفته، کردان به یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ تبدیل شد. امروزه، به دلیل رشد و توسعه روستا و ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه، کردان به توریستی ترین منطقه شهرستان ساوجبلاغ تبدیل شده و گردشگری، بزرگترین و مهم ترین قطب درآمدی مردم منطقه به شمار می رود.

 

لوکس ویلا، مرج تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان

آشنایی با انواع ویلا در کردان

کردان در دهه های گذشته به دلیل محبوبیتش در میان مردم، توجه سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود جلب کرده و سرمایه گذاران با ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه در این روستا، همواره سعی کردند اجاره ویلا در کردان را برای گردشگران آسان تر کرده و گردشگران بتوانند میان تنوعی از انواع ویلا در کردان، متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه مورد نظر را رزرو کنند. همچنین خوب است بدانید امروزه به دلیل تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان که باعث شده مردم کردان را با ویلاهای استخردارش بشناسند، مالکین تصمیم گرفتند تا ویلاهای خود را به استخرهای روباز و یا سرپوشیده مجهز کنند.

اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان هستید، همواره با تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای عادی با امکانات مطلوب روبرو خواهید شد تا با توجه به بودجه و سلیقه، بهترین را انتخاب کنید اما همواره در نظر داشته باشید تعداد ویلاهای عادی در کردان محدود بوده و همواره پیشنهاد می شود از چند روز قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید. در صورتی هم که به دنبال ویلاها و باغ ویلاهای بزرگ برای برگزاری جشن ها و مراسم های خود هستید، کافیست با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاص فرمائید تا با توجه به شرایط و تعداد نفرات، بهترین باغ ویلا به شما پیشنهاد داده شود.

اجاره ویلا استخردار در کردان و هر آنچه که درباره ویلاهای استخردار باید بدانید

کردان را امروزه با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و ویلاهای استخردار، پرتقاضاترین اقامتگاه های کردان هستند. ویلاهای استخردار کردان دارای استخرهای روباز و یا سروپشیده بوده و اکثر آن ها از امکانات خاص و جذابی از جمله باغ های بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو، سونا و جکوزی در ویلاهای لوکس، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره برخوردار هستند.

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی به شمار می رود و شاهد تابستان های بسیار خنک و دلنشین و زمستان های بسیار سردی در منطقه هستیم. در روزهای گرم سال، اجاره ویلا استخردارکردان میان گردشگران پرتقاضا بوده و یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران، پیدا کردان ویلای استخرداری متناسب با بودجه و سلیقه است. در این روزها، گردشگران به سراغ ویلاهای استخر روباز می روند و به همین دلیل، نرخ اجاره این دسته از ویلاها بالاتر از ویلاهای استخر سرپوشیده خواهد بود اما با شروع شدن فصل پاییز و وارد شدن کردان به روزهای سرد خود، شرایط متفاوت خواهد شد.

در نیمه دوم سال، آب ویلاهای استخردار کردان تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود لذا تقاضا برای اجاره ویلا کردان استخر آبگرم به مراتب افزایش خواهد یافت. در روزهای سرد سال، برخی از ویلاهای استخردار کردان بنا به تصمیم مالک و یا دلایل مختلف، استخر خود را غیر فعال کرده و در میان ویلاهای عادی قرار خواهند گرفت که به لطف این موضوع، شاهد افزایش نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخر آبگرم خواهیم بود. همچنین خوب است بدانید گردشگران در نیمه دوم سال، به سراغ ویلاهایی با استخرهای سرپوشیده می روند و برای اجاره این دسته از ویلاها، همواره پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

 

 

نگاهی به جاهای دیدنی کردان

اگر قصد سفری چند روزه به کردان را دارید، خوب است در طول سفر، نگاهی هم به جاهای دیدنی کردان هم بیاندازید. کردان روستایی با طبیعتی سرسبز و دلنشین است و همواره طبیعت گردان بسیاری را در اطراف روستا مشاهده می کنیم که بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم می زنند. در میان جاهای دیدنی و تاریخی، برج مقبره بنایی تاریخی است که قدمتش به قرن هشتم هجری برمیگردد و در میان بومی ها از ارزش و احترام بالایی برخوردار می باشد. اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید، کافیست به کوه کهار مراجعه کرده و به قله صعود کنید تا از هوای خنک و طبیعت بسیار زیبا از شهرستان ساوجبلاغ نهایت لذت را ببرید.

همواره گردشگران بسیاری هم هستند که به دنبال هیجان بیشتر بوده و اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، کافیست به شمال کردان مراجعه کرده و در ارتفاعات، به سایت پروازی برسیدو این سایت پروازی که در سال 1396 تاسیس شده، تفریحاتی همچون چتر سواری، پاراگلایدینگ، سقوط آزاد و غیره را ارائه می دهد تا مردم برای لحظاتی، اوج هیجان را تجربه کنند اما این نکته را بدانید تنها در زمانی که کردان شرایط آب و هوایی مساعدی دارد می توانید وارد سایت پروازی شوید.

اگر به دنبال راهی مطمئن و بدون دغدغه برای اجاره ویلا در کردان هستید، لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا و سوئیت در کردان، تنوعی از اقامتگاه ها متناسب با بودجه و سلیقه های مختلف را برای مسافران در نظر گرفته و در صورتی که میخواهید با بهترین قیمت و بدون واسطه، ویلای دلخواه خود را در کردان رزرو کرده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید، تنها یک تماس با کارشناسان لوکس ویلا فاصله خواهید داشت.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لوکس ویلا، مرج تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *