لنوو کروم بوک گیمینگ IdeaPad 5 Gaming را عرضه کرد

لنوو کروم بوک گیمینگ IdeaPad 5 Gaming را عرضه کرد

لنوو کروم بوک جدیدی را با هدف گیمرها روانه بازار کرده است. این دستگاه IdeaPad Gaming Chromebook نام دارد و از خدمات پخش بازی مانند Amazon Luna، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming بهره می برد.

از نظر مشخصات، کروم بوک دارای یک پنل IPS 16 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل (WQXGA) است. این نمایشگر تا 120 هرتز قادر به رفرش ریت است و گستره رنگ sRGB را پوشش می دهد. این پنل دارای گواهینامه TÜV Rheinland Low Blue Light است که باعث می‌شود در طول جلسات طولانی بازی، چشم‌ها را آسان‌تر کند و حداکثر روشنایی آن 350 نیت است.

این در دو گزینه CPU ارائه می شود. مشتریان می توانند بین Intel Core i3-1215U یا Core i5-1235U یکی را انتخاب کنند. گزینه i3 دارای دو هسته عملکرد، چهار هسته بازده و هشت رشته است. از سوی دیگر، مدل i5 با دو هسته عملکرد، هشت هسته کارآمد و در مجموع دوازده رشته عرضه می‌شود.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x و گزینه‌های ذخیره‌سازی متعددی خواهد بود که از جمله می‌توان به 128 گیگابایت حافظه فلش eMMC، 256 گیگابایت حافظه M.2 SSD و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی M.2 SSD اشاره کرد. برای صدا، این لپ تاپ دارای یک راه اندازی چهار بلندگوی 2 واتی است و همچنین دارای یک وب کم 1080p است. همانطور که از یک دستگاه بازی انتظار می رود، لنوو یک صفحه کلید با اندازه کامل با نور پس زمینه RGB ارائه کرده است.

گزینه های اتصال در Gaming Chromebook شامل بلوتوث 5 و Wi-Fi 6E است. در مورد پورت ها، ما یک جک صوتی ترکیبی 3.5 میلی متری، یک اسلات کارت MicroSD، دو پورت USB 3.2 Type-A و دو پورت USB 3.2 Type-C داریم که می تواند به عنوان یک پورت DisplayPort و Power Delivery عمل کند. ابعاد تمامی نسخه های Gaming Chromebook 356.5 x 253 x 19.95 میلی متر و وزن آن 1.82 کیلوگرم است.

لنوو تنها اعلام کرده است که این دستگاه در اواخر این ماه با قیمت 599 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. تاریخ عرضه یا قیمت مشخصی برای سایر بازارها اعلام نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لنوو لپ تاپ خاصی را معرفی می کند

نظرات در مورد : لنوو کروم بوک گیمینگ IdeaPad 5 Gaming را عرضه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *