قیمت کولر گازی، خرید اقساطی بدون ضامن با بهترین قیمت

قیمت کولر گازی

برند برتر کولر گازی

کولر گازی به دلیل داشتن مزایای فراوان، طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و بسیاری از افراد جهت تامین هوای مطبوع منازل مسکونی خود و یا اداره‌ها و مکان‌های تجاری به دنبال خرید کولرگازی هستند.

کیفیت و مرغوبیت قطعاتی که در ساخت کولر گازی به کار رفته است تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و طول عمر آن دارند و به همین دلیل افرادی که قصد خرید کولر گازی را دارند ترجیح می‌دهند که از مارک‌های معتبر و سرشناسی که امتحان خود را پس داده‌اند خرید خود را انجام دهند ولی شاید ندانند که برند برتر کولر گازی در بازار کدام است.
مارک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت کولر گازی و کیفیت آن است بنابراین در زمان خرید حتماً به مارک سازنده دستگاه توجه زیادی داشته باشید در ادامه برای آشنایی شما عزیزان به معرفی بهترین برند کولر گازی 2020 و سال جاری پرداخته‌ایم.

کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ جز کولر گازی‌های با کیفیت و شناخته شده در بازار هستند که می‌توان به کیفیت آنها اطمینان کرد و انتخاب مناسبی برای خرید هستند. از دیگر برندهای مطرح کولر گازی می‌توان برند ژاپنی اجنرال را نام برد که همواره انواع کولر گازی را با طول عمر بسیار بالا طراحی و تولید می‌کند و به عنوان محصولاتی با دوام در سرتاسر جهان شناخته شده‌اند. با توجه به اینکه قیمت کولر گازی سامسونگ، قیمت کولر گازی ال جی و اجنرال بالا است بسیاری از افرادی که توان مالی کافی ندارند ترجیح می‌دهند که به سراغ خرید کولرهای گازی ایرانی بروند اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پس با ما همراه باشید تا با بهترین برند کولر گازی ایرانی آشنا شوید.

لیست کولر گازی ایرانی

تعداد شرکت‌های داخلی که در زمینه ساخت و تولید کولر گازی و بر طرف کردن نیاز بازار به این دستگاه‌ها فعالیت دارند کم نیست. این نکته را به یاد باشید که همیشه محصولات خارجی در مقایسه با محصولات ایرانی برتری ندارند و چه بسا شرکت‌ها و تولید کننده‌های ایرانی بسیاری هستند که در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی سابقه‌ی دیرینه‌ای دارند و کولر گازی را مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنند و توانسته‌اند محصولاتی با سطح کیفیت بالا را که می‌توانند با محصولات مشابه خارجی به رقابت بپردازند را تولید و به بازار فروش عرضه کنند.

قیمت کولر گازی

از برترین برندهای کولر گازی ایرانی می‌توان به کولر گازی تک الکتریک، کولر گازی ایرانی ایساتیس، ایران رادیاتور، تهویه، اسنوا، پاکشوما و مهر اصل اشاره کرد که در بین برندهای نام برده ایران رادیاتور نامی‌آشنا برای ایرانیان است. از مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان به مواردی چون کمپرسور GMCC ساخت شرکت توشیبا با قدرت خنک کنندگی بالا، دو منظوره بودن (قابلیت سرمایش و گرمایش)، پنج سال گارانتی کمپرسور و پایین بودن مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور اشاره کرد. البته یکی از راه‌های ساده برای دانستن مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور و تصمیم گیری درست این است که نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور و نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور را که در بسیاری از سایت‌های اینترنتی درج شده است را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

قیمت انواع کولر گازی ایرانی در مقایسه با برندهای کره‌ای، ژاپنی و آمریکایی پایین‌تر است و همچنین این محصولات به دلیل اینکه در داخل ایران طراحی و تولید می‌شوند نمونه فیک آنها در بازار وجود ندارد و خیالتان نیز از بابت خدمات پس از فروش راحت است.

برند کولر گازی چینی

متاسفانه از نظر بسیاری از افراد اجناس چینی به عنوان محصولاتی بی‌کیفیت محسوب می‌شوند در حالی که حتی تجربه استفاده از آن‌ها را نداشته‌اند. ولی باید بگوییم که بسیاری از شرکت‌های مطرح ژاپنی چون هیتاچی، توشیبا و اجنرال، مونتاژ محصولات خود را به دیگر کشورها و به ویژه به چین می‌سپارند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تماما محصولات مونتاژ کشور چین بی‌کیفیت نیستند.
از چند برند کولر گازی چینی که کیفیت ساخت مناسبی دارند می‌توان به گری، هایسنس، جنرال و مدیا اشاره کرد. قطعات انواع کولر گازی گری و کولر گازی جنرال ساخت کشور آمریکا هستند و در کشور چین مونتاژ می‌شوند بنابراین این محصولات از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. قیمت کولر گازی هایسنس در مقایسه با بسیاری از برندها پایین‌تر است و آن را می‌توان در دسته ارزان‌ترین کولر گازی موجود در بازار قرار داد.

اگر در خرید کولر گازی‌های چینی تردید دارید و به کیفیت آنها اطمینان ندارید می‌توانید نظر کاربران در مورد کولر گازی گری، جنرال، هایسنس و مدیا را در سایت‌ها مطالعه کنید که بی‌شک با مطالعه آن نظر شما در رابطه با این محصولات تغییر خواهد کرد.

مزایا و معایب کولر گازی

امروزه در بازار انواع مختلفی از کولر گازی چون کولر گازی دیواری، کولرگازی پرتابل، کولر گازی ایستاده و غیره به فروش می‌رسد که طبیعتاً این محصولات نیز در کنار مزایایی که دارند دارای معایبی نیز هستند که در ادامه به شرح مهم‌ترین آنها پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید  معرفی، راهنمای خرید و نحوه شناسایی کولر گازی اصلی از قلابی

مزایای کولر گازی
1- برخی از مدل‌های کولر گازی به صورت دو منظوره هستند یعنی هم قابلیت سرمایش و گرمایش را دارند در نتیجه در فصول سرد سال می‌توانید از این وسیله به عنوان یک وسیله گرمایشی نیز استفاده کنید.

2- برخی از کولرهای گازی مجهز به فیلتر‌های چندگانه هستند که وظیفه تصفیه هوا را دارند این فیلترها باعث از بین رفتن ذرات معلق، باکتری‌ها و گرد و غبار موجود در هوا می‌شوند در نتیجه برای افرادی که دچار آسم و آلرژی هستند استفاده از کولر گازی بسیار مفید است.
3- استفاده از کولر گازی سبب می‌شود تا شما خنکی بهتر و  یکنواخت‌تری را در محیط نسبت به کولر آبی و پنکه حس کنید.

معایب کولر گازی
1- کولر گازی‌ها برق بیشتری نسبت به کولرهای آبی مصرف می‌کنند و این مورد را می‌توان یکی از معایب آنها دانست. البته بسیاری از شرکت‌ها برخی از مدل‌های کولر گازی را با نام اینورتر به بازار فروش عرضه می‌کنند که جز محصولات کم‌مصرف هستند و در مصرف برق صرفه جویی زیادی می‌کنند. البته مدل‌های اینورتر قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند و قیمت بالاتر را می‌توان از معایب کولر گازی اینورتر دانست.

قیمت کولر گازی

2- اگر قیمت کولر گازی را با قیمت کولر آبی و پنکه مقایسه کرده باشید بی‌شک به این نتیجه رسیده‌اید که قیمت بالاتری دارد.
3- کولرهای آبی و پنکه نصب بسیار راحتی دارند یعنی کافیست دستگاه را به برق متصل کرده و از آن استفاده کنید ولی این مورد در رابطه با کولرهای گازی صدق نمی‌کند و جهت نصب آنها به افراد حرفه‌ای و ماهر در این زمینه نیاز است. از نظر بسیاری از افراد این مورد جزو معایب کولر گازی سقفی، معایب کولر گازی ایستاده و … است.

تمای این مواردی که از آنها به عنوان معایب کولر گازی یاد کرده‌ایم کلی بوده و ربطی به مارک ندارد و جزو معایب کولر گازی سامسونگ، معالیب کولر گازی ال جی، معایب کولر گازی فوجی، معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور و دیگر برندها می‌شود.

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

قیمت اسپلیت، قیمت کولر گازی ایستاده، کولر گازی پرتابل و … با توجه به نوع مدل، میزان امکانات، ظرفیت و سایر مشخصات فنی تعیین می‌شود. قیمت کولر گازی در فروشگاه‌های گوناگون، متفاوت است برای مثال ممکن است قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000، قیمت کولر گازی اجنرال 30000 و یا قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000 در یک فروشگاه کمتر و در فروشگاه دیگری بیشتر باشد بنابراین لازم است که در انتخاب فروشگاه دقت کافی را داشته باشید.

اگر شما هم قصد خرید کولرگازی را دارید یکی از بهترین مکان‌ها فروشگاه اینترنتی سل است و خرید کالا را به صورت غیر حضوری انجام دهید تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. در فروشگاه اینترنتی سل قیمت کولر گازی جی پلاس، قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ، قیمت اسپلیت 30000، قیمت کولر گازی 9000، قیمت کولر گازی گری 30000، قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ و دیگر مدل‌ها بهترین قیمت بازار است.

همچنین در فروشگاه سل لیست کولر گازی ایرانی و خارجی همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع از محصولات درح شده است بنابراین به راحتی به مقایسه قیمت، شکل ظاهری و مشخصات انواع مدل‌های کولر گازی بپردازید و بهترین مدل کولر گازی متناسب با خواسته‌هایتان را انتخاب کنید.

کولر گازی نقد و اقساط

قیمت کولر گازی بالای چند میلیون تومان است در نتیجه بسیاری از خانواده‌های کم درآمد جامعه نمی‌توانند این محصول را به صورت نقدی و به یکباره خریداری کنند به همین دلیل به دنبال مکانی فعال در زمینه فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، فروش کولر گازی اقساط بدون بهره، فروش کولر گازی سامسونگ اقساطی، فروش کولر گازی اقساطی در کرج، تهران، شیراز، رشت و … هستند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است به جای صرف انرژی و زمان اضافی جهت یافتن این مکان‌ها به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید که در زمینه فروش کولر گازی نقد و اقساط با بهترین شرایط فعالیت دارد.

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

از طریق فروشگاه اینترنتی سل شما می‌توانید خرید کولر گازی پرتابل قسطی، کولر گازی ایستاده قسطی، اسپلیت قسطی و غیره را با بهترین شرایط و روش‌های متنوعی چون خرید قسطی با چک، بدون ضامن، با سفته و … انجام دهید.
جهت دریافت اطلاعات لازم در خصوص نحوه و شرایط امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، هایسنس، گری و دیگر برندها تنها کافی است با کارشناسان سایت سل تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قیمت کولر گازی، خرید اقساطی بدون ضامن با بهترین قیمت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام
    بابت خرید کولر گازاقساطی با حکمت کارت
    و همچنین کولر گازی اینورتر گری 30 هزار
    محبت کنید شرایط را اعلام نمایید در تهران ساکن هستم

  2. سلام.کاش مستقیما راه خرید اقساطی رو مینوشتین.الان من خونه ام بدون کولره تو این دمای بالای ۵۰ درجه چه کار باید بکنم