دستبند سلامتی فیت بیت شارژ 3 رونمایی شد

فیت بیت شارژ 3

دستبند سلامتی فیت بیت شارژ 3 | با پیشرفت تکنولوژی تعداد افرادی که از دستبندهای سلامتی و گجت های پوشیدنی قابل اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می کنند افزایش یافته است. در این میان بسیاری از برندها نظیر شیائومی، هوآوی و سامسونگ اقدام به ساخت این دستبندهای هوشمند نموده اند و توانسته اند تا به امروز بخش اعظمی از بازار گجت های پوشیدنی را به خود اختصاص دهند. اکنون کمپانی فیت بیت نیز از سری جدید دستبند سلامتی خود با نام فیت بیت شارژ 3 رونمایی به عمل آورده است.

دستبند سلامتی فیت بیت شارژ 3

بعد از منتشر شده شایعات بسیاری که به برنامه‌ های کمپانی فیت‌بیت به منظور عرضه‌ ی یک دستبند سلامتی جدید اشاره داشتند؛ دیروز این کمپانی  اعلام کرد که دستیند فیت‌ بیت شارژ 3 (Fitbit Charge 3)، بروزترین دستبند سلامتی کمپانی فیت‌بیت، هرچه زودتر روانه‌ ی بازار می گردد. آنگونه که هفته‌ های قبل گزارش شد، این مدل، نسخه ی بهبود یافته‌ ی نسلی قبلی خود به شمار می رود و امروز از صفحه نمایش لمسی بهره مند می باشد. البته این دستبند سلامتی دارای سیستم ردیاب داخلی نیست؛ در نهایت، کاربران به منظور استفاده از قابلیت های پیشرفته‌ ی این گجت پوشیدنی، باید آن را به گوشی هوشمند خود متصل نمایند.

فیت بیت شارژ 3

باید بگوییم که دستبند فیت‌ بیت شارژ 3 از یک طراحی بالا رده و پیشرفته‌ که در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد و همچنین بیش از 15 حالت تمرین ورزشی بر اساس هدف کاربر دارد، بهره مند می باشد. بر اساس گفته های کمپانی فیت‌ بیت، صفحه نمایش لمسی این دستبند سلامتی جدید فیت بیت، تقریبا 40 درصد بزرگ‌ تر و همچنین روشن‌ تر از مدل استفاده شده در نسل قبلی است. علاوه‌ بر آن، فیت‌ بیت شارژ‌ 3 قرار است که اولین گجت پوشیدنی برخوردار از دکمه‌ ی القائی باشد. باتری استفاده شده داخل این دستبند سلامتی، تا 7 روز می تواند شارژ نگاه دارد و همچنین، سنسور جدید SpO2 ، قابلیت برآورد نمودن تغییرات در سطح اکسیژن خون را فراهم نموده و به سایر دستبندهای شاخص‌ سلامتی نیز کمک خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  دستبند Gear Fit 2 Pro سامسونگ

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3.3/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : دستبند سلامتی فیت بیت شارژ 3 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *