فناوری شارژ سریع 200 واتی ویوو بزودی معرفی می شود

فناوری شارژ سریع 200 واتی ویوو بزودی معرفی می شود

شرکت ویوو یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و در بازار عرضه می کند. حال گزارش جدیدی نشان داده که Vivo قصد دارد بزودی یک فناوری شارژ فوق سریع 200 واتی را معرفی کند، شارژی که بی شک می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تلفن هوشمند را شارژ سازد.

ویوو همیشه سعی داشته نسبت به دیگر رقبا عملکرد بهتری از نظر صنعت گوشی داشته باشد و تاکنون نیز مدل های متنوعی را معرفی و در بازار عرضه کرده است. حال باید در انتظار رونمایی شارژ سریع 200 واتی این کمپانی چینی باشیم.

Vivo با شارژر فوق سریع 200 واتی خود آماده است تا صنعت گوشی را تحت تاثیر قرار دهد. به گفته منابع نزدیک این کمپانی، فناوری شارژ به مقادیر 20 ولت و 10 آمپر است. متأسفانه، مشخص نمی کند که چه زمانی باید شاهد معرفی این  فناوری نوین شارژ باتری باشیم. تنها نکته قابل توجه در مورد آن این است که باتری گوشی هوشمند منتخب با این فناوری بیش از 4000 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و قرار نیست این نوع فناوری را روی گوشی شاهد باشیم که ظرفیت باتری بیشتر از 5000 میلی آمپرساعت دارد.

آنچه محتمل است این بوده که در آینده گوشی پرچمدار ویوو چنین فناوری شارژ سریع را بدست آورد و در غیر این صورت مشخص نیست چه محصولی را باید مشاهده کرد. ویوو سعی دارد این تکنولوژی شارژ سریع را روی یک محصولی از آینده تست نماید و قرار نیست روی گوشی قدیمی آن را مشاهده کنیم. در سوی دیگر انتظار داریم این فناوری بتواند دستگاه را در کمتر از 10 دقیقه به شارژ کامل برساند.

چنین سرعت شارژی رکوردشکنی بوده و تاکنون هیچ کمپانی موفق نشده به این موفقیت دست یابد. از این نظر جا دارد حداقل به وضعیت پیشنهادی این شرکت چینی اشاره شود. اخیرا شاهد عرضه X80 و X80 Pro بودیم، اما X80 Pro Plus ادعایی هنوز معرفی نشد و شاید ویوو بخواهد این مدل را با چنین فناوری ارائه دهد. ما نمی گوییم که آن را نخواهیم دید و اگر ویوو آن را در کنار مشخصات بزرگ با شارژ 200 واتی عرضه کند، یک محصول رویایی خواهد شد. شارژ 200 واتی شاید در این مدل هم به کار گرفته نشود و در سال 2023 با معرفی ایکس 90 پرو یا پلاس شاهد آن باشیم.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید ویوو V30e بزودی با Snapdragon 6 Gen 1 معرفی می شود

بنابراین بعید است در سال جاری ویوو بخواهد در محصولی چنین ویژگی را تعبیه کند. قابلیتی که قطعا مشتریان بسیاری پیدا خواهد کرد و افراد زیادی تمایل دارند از گوشی برخوردار شوند که شارژ 200 واتی برای آن در نظر گرفته شد. این دقیقا همان چیزی بوده که ممکن است ایکس 90 یا اعضای این سری از آن برخوردار باشد. برای یادآوری، شیائومی اولین شرکتی بود که چنین فناوری شارژ باورنکردنی را معرفی کرد. تقریباً یک سال پیش شاهد معرفی فناوری شارژ 120 واتی آن بودیم.

در مورد X80 Pro، خروجی آن 80 وات بوده و خبری از شارژر 120 واتی نیست. بنابراین پرچمدار بعدی با شارژ 200 واتی یک گزینه فوق العاده از سوی ویوو خواهد بود که آن را تجربه خواهیم کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فناوری شارژ سریع 200 واتی ویوو بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *