فروش 3 میلیون عددی آنر 10 پس از گذشت 2 ماه!

آنر 10

آنر 10 | کمپانی های چینی این روزها در تلاش هستند تا با تصاحب بازار کشورهای اروپایی و آمریکایی بتوانند میزان فروش خود را فزایش دهند که گویا در این زمینه نیز تاکنون موفق بوده اند. یکی از کمپانی های پرتلاش چینی کمپانی هوآوی است که توانسته پس از اپل و سامسونگ رتبه ی سوم را در دینا به خود اختصاص بدهد. هوآوی تقریبا دو ماه پیش از یک گوشی جدید با نام آنر 10 رونمایی به آورد که در مدت همین دو ماه توانست بیش از 3 میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را به فروش برساند.

بر اساس آمارهای منتشر شده به قئری کمپانی هوآوی در تولید محصولات سری آنر (Honor) خود خوب عمل کرده است که توانسته میزان رشدی 150 درصدی در فروش کلی آن ها در سراسر دنیا کسب نماید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، هوآوی بخش اعظمی از فروش بالای خود را مدیون استقبال فوق العاده ی کشورهای اروپایی است. برای مثال آمار فروش سالیانه آنر که در خصوص کشورهای انگلستان و اسپانیا منتشر شده، به ترتیب رشدی ۲ و ۵ برابری را نسبت به قبل نشان داده است. این کمپانی توانسته بعد از دو ماه از آغاز عرضه پرچمدار جدید خود جایگاه دوم از پرفروش ترین برندها را در روسیه بعد از اپل به دست بیاورد.

آنر 10

لازم به ذکر اس که در بازارهای کشور چین اوضاع برای کمپانی آنر آنقدرها جذاب نیست. اگر چه این کمپانی هم اکنون رتبه اول را در بین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مقرون به صرفه دارد ولی حفظ جایگاه این برند در بین پنج تولیدکننده ی بزرگ چینی کار آنقدرها ساده ای نیست و نیاز به تلاش و فناوری بیشتری دارد.

باید به این نکته اشاره کنیم که فروش بسیار بالای آنر 10 هوآوی نشان دهنده ی پایان کار این کمپانی چینی نیست، بلکه روسای این کمپانی برنامه های بسیار جذابی را برای آینده این برند در ذهن دارند. روسای این برند امیدوار هستند تا بتوانند در 5 سال آینده به جمع سه تولید کننده ی قدرتمند گوشی های دنیا راه پیدا کنند، این مسئله به آن معناست که قصد دارند روزی میزان تولید و فروش خود را در حد کمپانی هایی نظیر سامسونگ و اپل بالا ببرند، اگر چه کمپانی آنر هرگز نقصد ندارد با کمپانی هواوی به رقابت مستقیم بپردازد.

بیشتر بخوانید  افزایش فروش نوکیا در سه ماهه سوم 2017

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش 3 میلیون عددی آنر 10 پس از گذشت 2 ماه!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *