فروش بیشتر سری Galaxy Book 3 نسبت به نسل قبل

فروش بیشتر سری Galaxy Book 3 نسبت به نسل قبل

سامسونگ با عرضه سری گلکسی بوک در سال 2021، استراتژی لپ تاپ خود را به طور کامل بهبود بخشید. سال گذشته، این شرکت چند ویژگی جدید را افزود و مشکلات قبل را اصلاح کرد و صفحه نمایش های OLED را با گلکسی بوک 2 به لپ تاپ های خود آورد.

اوایل امسال، شرکت کره‌ای نسل جدید لپ تاپ را عرضه کرد. 3 لپ تاپ با تراشه های قوی تر، وضوح بالاتر و صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی بالا و عمر باتری بیشتر. به نظر می رسد که مصرف کنندگان با قابلیت‌های جدید موافق بودند و استقبال خوبی داشتند.

سامسونگ اعلام کرده که در مدت مشابه 2.5 برابر بیشتر از مدل های قبلی خود لپ تاپ گلکسی بوک 3 به فروش رساند. این شرکت می گوید که استقبال از سری جدید لپ تاپ‌های آن “بسیار مثبت” بود. سامسونگ شروع به پیروی از استراتژی اپل برای تبدیل گوشی‌های هوشمند خود به مرکز اکوسیستم کرد و دستگاه‌های دیگری مانند لپ‌تاپ‌های گلکسی، تبلت‌ها، هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند با یکپارچگی و ویژگی‌های بهتر وارد بازار شدند. این شرکت با یادگیری از بخش تلفن همراه، تغییرات زیادی را در لپ‌تاپ‌های خود ایجاد کرد، از جمله کارایی نرم‌افزار، ویژگی‌های سفارشی و بهبود اتصال.

این شرکت کره‌ای در مورد Galaxy Book 3 Ultra اظهار نظر داشته که با وجود طراحی سبک وزن و کیفیت ساخت بالا، عملکرد بالایی ارائه می‌دهد. Shim Hwang-yoon، معاون و رئیس گروه تحقیق و توسعه سخت افزار جدید محاسباتی در MX Business، گزارش داده که این شرکت تکنیک های بهینه سازی آموخته شده از گوشی های هوشمند را در جدیدترین لپ تاپ های خود اعمال کرد. سری Galaxy Book 3 دارای مکانیزم خنک کننده بهبود یافته برای بالاترین کارایی است.

همچنین از الگوریتم‌های تنظیم و بهبود تصویر مبتنی بر ML (آموزش ماشین) اینتل از تلفن‌های هوشمند گلکسی خود استفاده کرد. سامسونگ همچنین چیدمان کامل برد اصلی را تغییر داد تا قطعات سیگنال های پورت های خارجی فوق سریع را قطع نکنند. سامسونگ همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند اشتراک‌گذاری سریع و کنترل چندگانه را افزود.

به هر حال در نسل جدید لپ تاپ سامسونگ سعی شده ویژگی‌های جدید به ارمغان بیاید تا یک تجربه همه جانبه ارائه شود. ناگفته نماند گلکسی بوک 3 سه مدل دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش بیشتر سری Galaxy Book 3 نسبت به نسل قبل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *