عینک آفتابی Pilota شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی که در زمینه انواع محصولات دستی توانا دارد، به تازگی عینک آفتابی Pilota را با برچسب قیمتی 132 دلاری رونمایی کرد.

شرکت شیائومی که در زمینه انواع محصولات دستی توانا دارد، به تازگی عینک آفتابی Pilota را با برچسب قیمتی 132 دلاری رونمایی کرد. این محصول درست قبل از تابستان معرفی شده تا احتمال فروش بالای آن را رقم زند.

گفته شده برای طراحی عینک آفتابی Pilota از آسمان الگوبرداری شده و همچنین به عینک های مخصوص خلبانی هم بی شباهت نیست، با این تفاوت که عینک های خلبانی از فریم ضخیم‌تری برخوردار هستند اما محصول چینی ها ظریف تر است.

عینک های خلبانی طی قرن 20 و 21 تغییرات قابل توجهی داشته و شیائومی هم باتوجه به محبوبیت این مد طراحی به سراغ آن رفت. اگرچه عینک آفتابی Pilota باریک و ظریف به نظر می‌رسد اما این به معنای دوام پایین نیست. شیائومی در ساخت آن از فریم آلومینیومی ضدزنگ بهره گرفته تا راحتی کاربر را به دنبال داشته و دوام بالایی نیز از خود نشان دهد.

همچنین باید به وجود لنزهای قطبی نایلونی پیشرو صنعت نیز اشاره کرد که توسط کمپانی های آلمانی تولید می شود. این لنزها دارای قابلیت شکست نور UV400 بوده و نسبت به عینک‌های معمولی بیشتر از چشم محافظت می کند. گذشته از آن لنزها دارای لایه باریکی از رنگ محافظ بوده که به صورت پوششی عمل می کند. بنابراین عینک مقاومت بیشتر در برابر تعرق، اثر انگشت، چربی و سایر مایعات چسبناک دارد.

عینک آفتابی Pilota شیائومی معرفی شد

این عینک در رنگ مشکی و آبی با قیمت 132 دلار راهی بازار چین شد. در اخباری مرتبط در اوایل سال 2021 بود که شیائومی سری پرچمداران شیائومی 12 را معرفی کرد. یکی از آنها مدل شیائومی 12 پرو بود که متاسفانه در تست دگزومارک چندان مفید عمل نکرده است. در ادامه بیشتر به شرح آن می پردازیم.

به تازگی بود که شیائومی عرضه جهانی شیائومی 12 پرو را انجام داد. طبق نتایج دگزومارک آن این گوشی رتبه چهاردهم را کسب کرد و تنها 141 امتیاز شامل خود نمود. شاید نتایج دگزومارک را نمی توان دلیل بهترین بودن دوربین نباید دانست اما حضور در رتبه چهاردهم برای گوشی نسل جدید شیائومی آن هم از نوع پرچمدار جالب نیست.

در این گوشی سه حسگر دوربین تعبیه شده که لنز اصلی 50 مگاپیکسلی ساخت سونی با سایز لنز 1/1.128 اینچی دارد و به فناوری تجمیع پیکسل 4 در 1 مجهز است. هر پیکسل این حسگر قادر است نهایتا به سایز 2.44 میکرومتری درآمده و موجب افزایش ورودی نور به میزان 49 درصد شود. در کنار لنز اصلی یک حسگر واید و لرزشگیر نوری هم قرار دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی شیائومی Mix Fold 3

در لنز دیگر هم از نوع 50 مگاپیکسلی هستند. حسگرهایی که به کمک آنها می توان تصاویر اولتراواید و پرتره به ثبت رساند. با وجود الگوریتم های نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته باید انتظار عملکرد تصویربرداری قابل توجهی داشت. ناگفته نماند که شیائومی 11 اولترا بهترین گوشی چینی در بخش عکاسی بوده و به امتیاز 143 در دگزومارک رسید. حال باید منتظر ماند شیائومی 12 اولترا می تواند جبران نماید یا خیر.

شیائومی 12 با کوچکترین صفحه نمایش در یک پرچمدار شیائومی از زمان شیائومی Mi 8 ارائه می شود که برای علاقه مندان به پرچمداران کامپکت خوشایند است. پنل 6.28 اینچی AMOLED ساخت سامسونگ از وضوح +FHD برخوردار بوده و تا 120 هرتز نرخ نوسازی دارد. یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد در حالی که گوریلا گلس ویکتوس Corning در بخش صفحه نمایش تعبیه شده تا از خراش ها جلوگیری کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عینک آفتابی Pilota شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *