علت فوت بهنام صفوی چیست ؟

علت مرگ بهنام صفوی چیست

علت فوت بهنام صفوی چیست ؟ بهنام صفوی به دلیل بیماری سرطان درگذشت. به گزارش زوم تک بهنام صفوی پس از سال ها درد و رنج سرطان درگذشت . بهنام صفوی یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین خواننده های پاپ ایرانی است ، ساعات گذشته یکی از قدیمی ترین همکاران بهنام صفوی و مدیر برنامه وی رضا فوادیان خبر درگذشت این هنرمند پرطرفدار را اعلام کرد. بهنام صفوی در ساعات گذشته در بیمارستان میلاد شهر اصفهان چشم از جهان فرو بست.

علت فوت بهنام صفوی

با توجه به اعلام ایشان ، دلیل مرگ بهنام صفوی پایین آمدن سطح هوشیاری وی مطرح شده است ، پس از مطرح شدن درگذشت بهنام صفوی توسط رضا فوادیان یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی هم تایید خبر درگذشت بهنام صفوی را از زبان پدرش تایید کرد.

بیشتر بخوانیدآریا عظیمی نژاد کیست ؟ بیوگرافی کامل

خبر درگذشت بهنام صفوی

بیماری بهنام صفوی چه بود ؟

براساس گزارش های ارسال شده ، اولین علائم بیماری بهنام صفوی در سال 92 بروز کرد ، در ابتدا بیماری اش با دارو کنترل شد اما با وخامت حال بهنام صفوی باعث شد پزشکان پیشنهاد عمل جراحی را بدهند. پس از این عمل جراحی وضعیت بهنام صفوی بهتر شد اما باز هم در انتهای سال 96 اوضاع عوض شد و دومین عمل بهنام صفوی انجام شد. عمل دوم بهنام صفوی توسط پروفسور سمیعی انجام شد.

بیماری بهنام صفوی

به گزارش زوم تک این خواننده پرطرفدار در دی ماه 97 به دلیل کاهش هوشیاری و عدم تکلم دوباره در بیمارستان بستری شد اما متاسفانه این بیماری بهنام پر طرفدار ایران را از پای درآورد.

آهنگ های پر طرفدار بهنام صفوی در دل مردم جای گرفت.

بهنام صفوی درگذشت

سایت زوم تک این واقعا ناگوار را به خانواده این هنرمند کشورمان و طرفدارانش تسلیت عرض می نماید. روحش شاد .

تاریخچه موسیقی بهنام صفوی

بهنام صفوی در شهر شیراز متولد شد ، در سال 1362 و زاده ماه تیر است ، وی پس از تولد به شهر ماهشهر استان خوزستان رفت و تا دهه دوم زندگی اشت در ماهشهر بود. وی فارغ التحصیل رشته عمران است ، وی در دوران فعالیت هنری اش در تهران زندگی میکرد. وی با ساز پیانو موسیقی را آغاز کرد ، سپس ساز های کوبه ای را ادامه داد . قطعه تمنای بهنام با استقبال طرفدارانش روبرو شد و بهترین آلبوم بهنام صفوی با نام عشق من باش در دل طرفداران موسیقی بیش از بیش جای گرفت.

بیشتر بخوانید : 

دلیل ممنوع التصویری احسان کرمی چیست ؟

 

 

4.9/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : علت فوت بهنام صفوی چیست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *