عرضه گوشی Galaxy M53 5G در رنگ قهوه ای زمردی

عرضه گوشی Galaxy M53 5G در رنگ قهوه ای زمردی

سامسونگ به تازگی گزینه رنگی جدیدی را برای دو گوشی هوشمند میان رده خود ارائه کرده است. بنابراین اکنون، گلکسی M53 5G و Galaxy M33 5G در رنگ قهوه ای زمردی جدید در دسترس هستند.

برای کسانی که نمی دانند، غول فناوری کره جنوبی برای اولین بار گلکسی M33 5G و گلکسی M53 5G را در آوریل 2022 معرفی کرده بود. در زمان عرضه اولیه، گلکسی M33 تنها در رنگ های آبی و سبز موجود بود، در حالی که گلکسی M53 در نسخه های آبی و سبز به فروش می رسید. در حال حاضر، این دو گوشی در یک رنگ قهوه ای زمردی جدید در دسترس هستند، اگرچه مشخصات داخلی و قیمت آن همچنان ثابت است.

در مورد مشخصات هر دو گلکسی ام، باید بگوییم که مدل M53 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در بخش پردازشی، دستگاه به پردازنده مدیاتک Dimensity 900 مجهز شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. انرژی این گوشی توسط یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، تامین می گردد.

گلکسی M33 دارای یک پنل 6.6 اینچی LCD با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است. این گوشی به تراشه Exynos 1280 مجهز بوده که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در عقب یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. یک بسته باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند نیز در این گزینه قابل دریافت است. گزینه رنگی زمردی قهوه ای در حال حاضر از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ، Amazon.in و فروشگاه های خرده فروشی منتخب موجود است. قیمت M53 از 340 دلار شروع می شود در حالی که M33 از 232 دلار در هند شروع می شود.

در اخباری مرتبط براساس گزارش های تاکنون منتشر شده، سامسونگ امسال نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود را به عنوان سری گلکسی واچ معرفی خواهد کرد. اکنون اطلاعاتی درباره نسخه پرو این سری منتشر شده که به عنوان گلکسی واچ 5 پرو شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  جدال iPhone X2 و Galaxy S10 بر سر دوربین

این اسمارت واچ گویی صحت داشته و قرار نیست با مدل ساده ای رو به رو باشیم. به گفته Ice Universe از کاربران توییتر و افشاگران صنعت، چنین مدلی با نمونه معمولی متفاوت خواهد بود، از جمله قاب تیتانیومی و پوشش صفحه نمایشی از جنس کریستال یاقوت کبود دارد. علاوه بر این، یادآوری می کنیم که این مدل باتری بسیار بزرگتری خواهد داشت.

در نتیجه، ما حداقل یک دستگاه پریمیوم و مستقل داریم، اما هنوز مشخص نیست که آیا ساعت چنین ویژگی هایی دارد یا خیر . گلکسی واچ 5 پرو جایگزین ساعت کلاسیک خواهد شد و ظاهراً ساعت جدید فقط در یک سایز موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه گوشی Galaxy M53 5G در رنگ قهوه ای زمردی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *