عجیب ترین حوادث بی جواب جهان

حوادث بی پاسخ در تاریخ

اتفاقات عجیب و غریب در دنیا میتواند جذابیت خاصی را برای کاربران اینترنتی داشته باشد. در این مقاله ما به بررسی عجیب ترین اتفاقات بی جواب دنیا خواهیم پرداخت موضوعاتی که میتواند برای شما هم جذابیت داشته باشد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

شنتی دوا، دختربچه عجیب!
شنتی دختربچه ای 4 ساله بود که در هند زندگی میکرد و مدام به پدر و مادرش میگفت که در روستای «موترا» زندگی میکنه و مادر سه کودک هم هست. همچنین اسم خودشو لوجی (Ludgi) میدونست.
بعد از تکرار این داستان توسط شنتی، خانوادش تصمیم به برسی این موضوع میگیرن و بعد از تحقیقی متوجه میشون که موترا نام روستایی واقعی بوده که زنی به نام لوجی که به تازگی از دنیا رفته اونجا زندگی میکرد؛ این زن همچنین سه فرزند هم داشت.

والدین شنتی که بسیار متعجب شده بودند دخترشونو به این روستا برده و با کمال تعجب ممیبینن که کودک 4 ساله‌شون به راحتی با لهجه محلی این روستا آشنایی کامل دارد و با مردم به زبان محلی حرف میزنه!!
نکته جالب اینکه شنتی 24 راز مختلف از زندگی لوجی رو برملا کرد که همگی کاملاً صححیح بودن.
……………………………………….

روح فردی جکسون
تصویری که میبینید در سال 1919 گرفته شده و مربوط به کادر پروازی یک فرودگاه در دوران جنگ اول جهانی است. نکته جالب این است که در این تصویر، روح یک فرد مُرده وجود داره.
این روح مربوط به فردی به نام فردی جکسون هست که توسط پره هواپیما به شکل اتفاقی 2 روز قبل از گرفتن این عکس کشته شده بود و مراسم خاک سپاریش در روزی انجام شد که این عکس گرفته شد.

اگه در ردیف بالا، از سمت چپ به چهره چهارمین نفر نگاه کنید یک فردی عادی میبینید، ولی اگر کمی دقت کنید، میتونید روح فردی جکسونو پشت سرش ببینید!
این عکسو به همه کارکنان و همکاران فردی جکسون نشان دادن و همگی بدون کوچکترین شک تایید کردند که این شخصی که در عکس افتاده همون فردی جکسونی هست که 2 روز پیش از دنیا رفت.
……………………………………….

 

کشتی SS Ourang Medan
در نزدیکی های ماه فوریه 1948 بود که کشتی های اطراف اندونزی، وحشتناک ترین روزهای خودشونو سپری میکردن. یکی از کشتی های منطقه پیغام زیر را دریافت کرد: تمامی خدمه به همراه کاپیتان کشتی مردن، منم مُردم!

این پیغام توسط کد مورس و از کشتی ای به نام SS Ourang Medan ارسال شده بود. با دریافت این پیغام، چند کشتی برای برسی موضوع و کمک به محل فرستاده شدن که با ورود خدمه نجات به کشتی، با وحشتناکترین صحنه زندگی خودشون مواجه شدن. تمامی خدمه کشتی به طرز عجیبی از دنیا رفته بودن. چشم های همه باز بود و دست هاشون به حالت کشیده و صورت تمامی اجساد رو به سمت خورشید قرار گرفته بود. تمامی چهره ها از ترسیدن شدیدشون قبل از مرگ خبر میداد. حتی سگ کشتی هم مُرده بود.

خدمه نجات وقتی وارد اتاق دیگ بخار کشتی شدند، از شدت سرما به لرزه افتادند، در حالی که دماء اتاق 100درجه سانتی گراد براورد شده بود. بعد از پایان تحقیق، نتیجه بر این شد که کشتی رو به لنگرگاه برگردونن. به محض بستن سیم های یدک کش، مه غلیظی شروع شده و کشتی SS Ourang Medan به همراه تمامی خدمه خودش منفجر شده و هیچ اثری ازش باقی نموند.
……………………………………….

حوادث بی پاسخ در تاریخحوادث بی پاسخ در تاریخ
رد پای شیطان
نیمه شب 8 و یا 9 فوریه سال 1855 بود که برف سبکی در اطاف روستای دوان شروع به بارش کرد، بعد از قطع برف، ساکنین منطقه رد پای عجیبی رو مشاهده کردن. این رد پا شبیه سُم بوده و اندازش حدود 1.5 تا 2.5 اینچ برآورد شد. این رد پا نشون میداد که صاحبش حدود 100 مایل راه رفته و گاهی تغییر مسیر داده ولی نکته شگفت انگیز این بود که در طول مسیر، رد پا هیچگاه قطع نمیشد.
با دنبال کردن رد پاها، مردم به چندیت دیوار، رودخانه و یا گاها طویله رسیدن که همانطور که گفته شد، این رد پاها همگی به شکل مستقیم بوده و از روی همه این موانع رد شد. این رد پای عجیب روی سقف طویله، دیوار و مکان هایی بود که وسط راه این شخص قرار داشت.

مردم روستای دوان، به این ردپاها لقب “رد پای شیطان” دادن.
در 12 مارس 2009 هم در همین روستا چنین رد پایی دوباره ظاهر شد که عکس بالا برای اون موقع هست.
……………………………………….

 

حوادث بی پاسخ در تاریخپل مرگبار اورتون
این پل در میلتون، اسکاتلند قرار داره و ظاهرش کاملا طبیعی هست. پل اورتون از زمانی که سگ ها از روش بقصد خودکشی میپرن مشهور شده. سگ ها روی پل میرن و از ارتفاع 50فوتی به سمت مرگ خودشون میپرن.
نکته جالب و معمایی این قضیه اینه که همه این سگ ها دقیقاً از یک طرف پل و تقریباً از یک نقطه میپریدن.

البته فقط سگ ها این کار را نمیکردن. در سال 1994 یک مرد، بچه خردسالش رو از این پل پرتاب کرد به این بهانه که فرزندش ضد مسیح شده؛ و چند سال بعد خودش رو هم بقصد خودکشی قصد داشت پرت کنه.

ساکنین منطقه باور دارن این پل، پلی بین دنیای زندگان و مردگان است.

منبع

3.8/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : عجیب ترین حوادث بی جواب جهان

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اتفاق عجیبی وجود داره که بعضی وقتا رخ میده و مربوط به گذشته و آینده نمیشه و اینطوریه که ساعقه ای از آسمان به زمین برخورد میکنه که نه از میان ابرهای باران زا بلکه از فضای بیرون جو میاد این ساعقه در زمان برخورد با زمین حبابی به قطر بیست تا سی متر تولید میکنه همانند یک نیمکره که هر انسان یا حیوان یا موجود ماورایی که نزدیکش باشه بعد از دریافت مقداری انرژی از این ساعقه روح از جسمش خارج میشه ولی بدون اینکه این موجود بمیره البته روحش در چند متریش حضور داره برای ادامه حیاتش ولی دیگه تو جسم اون انسان یا هر موجود دیگه نمی تونه بمونه و این ساعقه در هر مترش یه خاصیت داره که انسان اگر در هر جای اون قرار بگیره اون خاصیت رو پیدا میکنه که خاصیت خروج روح از جسم بدون مرگ دومین خاصیت بدخیمش هست و هر کس در این موقعیتش قرار بگیره به بلایی مبتلا میشه که بلا از اون بدتر وجود نداره البته جنس این ساعقه چند بعدیه و با دستگاههای دنیای سه بعدی ما قابل شناسایی نیست و غیر قابل رفع اثر میباشد
    و اگر کسی فکر کند که با دعا یا عبادت یا جادویی قدرتمند میتواند آن را از بین ببرد سخت در اشتباهه چون این بلا نه تنها انسان رو در این دنیا به فلاکتی عجیب و غیر قابل باور دچار میکنه که در آخرت هم انسان مبتلا رو به دوزخ روانه میکنه و اصلا هیچ ربطی به اعمال ثواب و یا ناثواب پیش از برخورد با ساعقه نداره
    و حتی خداوند رو هم با مبتلا در گیر میکنه اصلا قابل باور و تحمل نیست که حتی خداوند هم بدون دلیل با مبتلا دشمن بشه و در قسمتی دیگر از اون قسمت خوبشه که هر کس در زمان وقوع در این موقعیت قرار بگیره چنان شانس و اقبال بهش رو میاره که اگر تمام جنیان و فرشتگان و انسانهای دنیا بخوان اون رو از صفحه روزگار محو کنند باز نخواهند توانست چون این موهبتش هم مثل بلاهاش قدرتش فوق تصور موجدات دنیای سه بعدی ماست و نسل به نسل منتقل میشه و هیچ کس نمیتونه اون رو از بین ببره یا ضعیفش کنه چون این ساعقه از بعد پنجم میاد و بعد پنجم دروازه دنیای احتمالاته اگر اثری بد یا خوب بر موجودی بگذاره به هر طریقی که بخواهید اثرش رو خنثی کنید باز با یه احتمال جدید اثر خودش رو میذاره و غیر قابل رفع اثر هستش حالا اگه کسی در موهبتش قرار بگیره که خیلی خیلی عالیه

  2. پیشگوی هست که میگه چند وقت دیگه ماه از هم شکافته میشه و امام زمان ظهور میکنه اینو تو قرانم گفته سوره قمر راسته بنظرت

    بعد گفتن حکومت زمین عوض میشه همه ستمگر فاسدن از جمله ایران و گفته الان در دوره ظهور اخوندای فاسد اهل کتاب قرانم از جمله خامنهاییی هستن که دارن توطعه میکنن‌ اونا آیه های قرآن اشتباه ترجمه میکنن با این که میدونن و تو خود قرآن گفته بیشترشون بی سودان و قرآن از قصد برا گذشته ترجمه میکنن عادت اونارو به عال فرعون نسبت داده تو قرآن و در سوره آل عمران پیشگویی کرده خدا حکومت فاسد ایران از بین میره و در سوره النبیا خدا به اهله کتاب قرآن گفته مثله جانوران جاشون بغضیاشون جهنمه و تو سوره المتححمته خدا گفته این اخوندا امام زمانو از ایران بیرون میکنن و از قصد امام زمانو 12امام میگن با اینکه میدونن 13 امامه مفسران میگن فتنه آخوند این تو این زمان تقریبا با دجاله آخر زمانی یه پا میره این مطلب ارزش اطلاع رسانی و تحقیق داره ثوابشم زیاده لطفا مردم آگاه کنید شکافتن ماه و مردن تقریبا یک سوم جمعیت دنیا

    نام خداوند بخشنده بخشايشگر

    قيامت نزديك شد و ماه از هم شكافت! (1)

    و هرگاه نشانه و معجزه‏اى را ببينند روى گردانده، مى‏گويند: «اين سحرى مستمر است‏»! (2)

    آنها (آيات خدا را) تكذيب كردند و از هواى نفسشان پيروى نمودند؛ و هر امرى قرارگاهى دارد! (3)