راهنمای رزرو هتل های بابلسر در انواع لوکس و قیمت مناسب

راهنمای رزرو هتل های بابلسر در انواع لوکس و قیمت مناسب

هتل های بابلسر در این شهر ساحلی و بسیار زیبای مازندران هر ساله مورد توجه گردشگران سراسر کشور هستند. مسافرانی که به این شهر سفر می کنند تمایل دارند تجربه خوش سفر خود را با رزرو بهترین و مناسبترین هتل ها تکمیل کنند. با توجه به اینکه بابلسر شهری ساحلی است هتل های ساحلی بابلسر طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم به دنبال لیست هتل های بابلسر در انواع 5 ستاره و لوکس تا ارزان قیمت و مناسب هستید اقامت 24 به عنوان یکی از معتبرترین سامانه های رزرواسیون کشور بهترین خدمات را برای شما فراهم کرده است. در ادامه بهترین هتل های ساحلی بابلسر را همراه با امکانات و ویژگی های مختلف به شما معرفی می کنیم.

 

راهنمای رزرو هتل های بابلسر

هتل های واقع در بابلسر را می توان از لحاظ میزان لوکس بودن، امکانات و ویژگی های مختلف، دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری مختلف، نزدیک بودن به ساحل، قیمت مناسب و سایر موارد تقسیم بندی کرد. در شهر بابلسر هتل های بین راهی و قیمت مناسب بیشتر از هتل های لوکس هستند. با این حال تعداد هتل های خوب در بابلسر زیاد هستند و توانسته اند رضایت درصد بالایی از مسافران را جلب کنند. در ادامه به لیستی از هتل های خوب بابلسر اشاره می کنیم که از نظر مسافران عملکرد خوبی داشته اند و در حال حاضر بهترین هتل های این شهر هستند.

هتل های لوکس بابلسر

هتل های 5 ستاره بابلسر تعداد زیادی ندارند و در حال حاضر می توانیم به هتل میزبان اشاره کنیم. هتل های پنج ستاره بابلسر فقط هتل میزبان است که از سال 99 خدمات رسانی را شروع کرده بنابراین کاملا نوساز و مدرن محسوب می گردد. این هتل با 166 اتاق در 13 طبقه و مجموعا 248 تخت و امکانات مختلف ورزشی، تفریحی و تجاری بهترین گزینه برای کسانی است که در سفر به بابلسر به دنبال هتل لوکس می گردند.
هتل میزبان را باید از هتل های زیبا بابلسر به حساب بیاوریم چرا که به لطف موقعیت عالی آن، می توانید مناظر شالیزار، جنگل و رشته کوه های البرز را ببینید و با دریا هم تنها 4 کیلومتر (10 دقیقه) فاصله دارید. بنابراین از بهترین هتل های بابلسر کنار دریا نیز هست.

اتاق های هتل میزبان در انواع مختلف کانکت، پانوراما، سوئیت یک خوابه و دو خوابه لوکس و همچنین پرزیدنت توانسته به خوبی سلیقه های مختلف مسافران و گردشگران را پوشش دهد. ظرفیت اتاق ها از تک نفره تا 4 نفره متغیر هستند و قابلیت اضافه کردن نفرات هم دارند. 7 رستوران مختلف در این هتل 5 ستاره تدارک دیده شده که با پخت انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی در خدمت شما هستند.
هتل 5 ستاره میزبان بابلسر دسترسی عالی به باغ وحش، بابل رود، سواحل زیبای دریای خزر، پارک و اسکله قایقرانی، امامزاده ابراهیم و پارک شورا دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ با ظرفیت 1460 خودرو به شکل رایگان، اینترنت رایگان در لابی، استخر برای مهمانان مقیم، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، رستوران بام، نمازخانه، آتلیه، مرکز خرید، سالن بیلیارد، زمین تنیس، آرایشگاه، پارک کودک، لابی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

امکانات اتاق های هتل 5 ستاره میزبان بابلسر شامل روم سرویس، IPTV، یخچال، مبلمان، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی و چندین قابلیت و ویژگی دیگر هستند.
آدرس هتل پنج ستاره میزبان بابلسر: کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین و میدان معلم

هتل های 4 ستاره بابلسر

هتل های چهار ستاره بابلسر هم تنها یک نمونه احداث شده که هتل چهار ستاره میزبان است. این هتل چهار ستاره دقیقا در کنار هتل پنج ستاره بابلسر قرار گرفته است. از هتل های لب دریا بابلسر با امکانات و قیمت عالی همین هتل 4 ستاره میزبان است. هتل 4 ستاره میزبان از هتل های نزدیک دریا بابلسر است که با ویو عالی و مشرف به دریای خزر و کوه البرز و قله دماوند از بهترین هتل هاست که کاملا تازه ساخت و مجهز به جدیدترین تجهیزات است. این هتل چهار ستاره 4 طبقه با 54 اتاق، تنها یک محل اقامتی نیست بلکه ترکیبی از مراکز خرید و رستوران نیز هست و آرامش در آن موج می زند. اتاق های هتل چهار ستاره میزان از حالت ساده و دو نفره تا سوئیت مجهز و لوکس و 6 نفره متغیر هستند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به پارک و اسکله قایقرانی، بابل رود، امامزاده ابراهیم، باغ وحش، سواحل زیبای دریای خزر و پارک شورا دارد.

از جمله امکانات اتاق های هتل چهار ستاره میزبان می توان به روم سرویس، چای ساز، بالکن، کمد لباس و دراور، مینی بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و توالت فرنگی اشاره کرد. امکانات کلی هتل نیز شامل صندوق امانات، کتابخانه، مرکز خرید، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی سرویس اختصاصی، فضای سبز و پارک کودک، امکانات و سالن های ورزشی و تفریحی مختلف اشاره کرد.
رستوران هتل میزبان از هتل های بابلسر نزدیک دریا، با ظرفیت 600 نفر و طبخ انواع غذاها میزبان شماست. پارکینگ اختصاصی مجموعه به طور رایگان برای 1700 خودرو مناسب است. سالن اجتماعات هم برای برگزاری جلسات به همراه پذیرایی و خدمات صوتی و تصویری پذیرای 1000 نفر است.

آدرس هتل چهار ستاره میزبان بابلسر: کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین و میدان معلم

راهنمای رزرو هتل های بابلسر در انواع لوکس و قیمت مناسب

هتل های قیمت مناسب بابلسر

هتل های ارزان قیمت بابلسر با اینکه هزینه رزرو کمتری دارند اما امکانات و کیفیت خدمات در حد قابل قبولی است. هتل های لب دریا بابلسر شامل گزینه های اقتصادی هم هستند که در این قسمت به دو نمونه از هتل های ارزان قیمت و یا قیمت مناسب در بابلسر اشاره می کنیم:

مجتمع ساحلی ساحل قناری بابلسر

مجتمع اقامتی – گردشگری ساحل قناری از بهترین هتل های ساحلی بابلسر به شمار می رود که با امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی مناسب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. این مجتمع ساحلی با 5 ویلای دو خوابه 6 نفره (5 تخت و یک سرویس کف خواب) به مسافرین ارجمند خدمات رسانی می کند. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به مجتمع ساحلی ساحل قناری در بابلسر می توان به پارک و اسکله قایقرانی، امامزاده ابراهیم، پارک شورا، پل فلزی، باغ وحش، بابل رود و سواحل زیبای دریای خزر اشاره کرد.

امکانات کلی هتل ساحل قنار بابلسر چندان گسترده نیست. در این هتل رستوران اختصاصی وجود ندارد و پارکینگ هم ظرفیت 10 خودرو را دارد که به شکل رایگان قابل استفاده است. اینترنت در لابی و استخر هم به چشم نمی خورند. صندوق امانات، آژانس اختصاصی، کافی شاپ و چایخانه سنتی، مینی بار و فضای سبز از جمله امکانات و قابلیت های هتل ساحلی ساحل قناری هستند. امکانات اتاق های هتل ساحل قناری شامل یخچال، دراور، حمام و سرویس بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، قفل درب،  تلویزیون و بالکن هستند. بنابراین نیاز مسافرین را به طور کامل رفع می کند.

آدرس هتل ساحل قناری بابلسر: کیلومتر ۱۳ جاده بابلسر به ساری، جنب دانشگاه آزاد واحد جویبار، منطقه نمونه گردشگری ساحل قناری

متل بهشت افرا (مرضیه سابق) بابلسر

از هتل های بابلسر با قیمت ارزان و درجه یک متل بهشت افرا (مرضیه سابق) است که در سال 1397 به منظور خدمات دهی بهتر و فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر گردشگران کاملا نوسازی و بروزرسانی شد. قرارگیری هتل در منطقه ای کاملا امن و آرام، سرسبز و جلگه ای در روستای افراتخت روی محبوبیت روزافزون این مکان اقامتی تأثیر زیادی داشته است. این مجموعه اقامتی با 112 ویلا با ظرفیت 2 تا 4 نفر همراه با قابلیت افزایش تعداد نفرات در خدمت شماست. از جمله مزایای رزرو ویلاهای این دسته از هتل های بابلسر نزدیکی و دسترسی عالی به پل فلزی، باغ وحش، بابل رود، پارک و اسکله قایقرانی، سواحل دریای خزر، امامزاده ابراهیم، پارک شورا، پارک جنگلی بهمنمیر، کشتی تفریحی و موزه علوم تفریحی بابلسر است.

از جمله امکانات کلی این مجموعه مشابه با نمونه های لوکس هتل های بابلسر می توان به رستوران فیروزه با ظرفیت 600 نفر با طبخ انواع غذاهای ایرانی و محلی، دریایی و فست فود، پارکینگ با گنجایش 100 خودرو با هزینه رایگان، لابی با ظرفیت 30 نفر، کتابخانه، فروشگاه، فضای سبز، پارک کودکان، سالن بیلیارد، جکوزی، اتاق بازی، کافی شاپ و غیره اشاره کرد. اتاق های متل بهشت افرا (مرضیه سابق) نیز از کیفیت و تنوع قابل قبولی برخوردار هستند. با اقامت و اسکان در این اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، چای ساز، روم سرویس، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی قدرتمند و مینی بار استفاده کنید.

آدرس متل بهشت افرا: بهنمیر، روستای افرا تخت

رزرو آنلاین و قیمت مناسب هتل های بابلسر

هتل های بابلسر با تنوع قابل قبول، کیفیت و گستردگی خدمات عالی، مجهز به تجهیزات روز دنیا و استانداردهای هتلداری توانسته اند رضایت بالای مسافران را کسب کنند. در این بین رزرو هتل های بابلسر با قیمت تخفیف عالی در اولویت گردشگران داخلی و خارجی است. سامانه رزرواسیون اقامت 24 به لطف همکاری های طولانی مدت با هتل های مطرح و برتر شهر بابلسر، تجربه همیشگی رزرو هتل با تخفیف بی نظیر در تمامی طول سال را فراهم کرده است. اگر به دنبال رزرو راحت، ارزان قیمت و با کیفیت برای هتل های بابلسر هستید، توصیه می کنیم اقامت 24 را چک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای رزرو هتل های بابلسر در انواع لوکس و قیمت مناسب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *