عجیب ترین تلفن های همراه عرضه شده در چند سال اخیر را ببینید

وقتی پای طراحی به میان می آید همه چیز درگیر می شود. و غالبا تلفن همراه ها از این قاعده مستثناء نیستند. همچنان که بهترین ها در طراحی ساخته و عرضه می شوند بدترین ها و وحشتناک ترین ها را نمی توان نادیده گرفت و از خاطر برد. ما در این مقاله شما را با زشت ترین ها و عجیب غریب ترین تلفن همراه ها آشنا می کنیم.

  • MOBILE SCRIPT

ریموت کنترل های بسیاری برای تلویزیون ها عرضه شده اند. و Mobile Script یکی از مسخره ترین و تا حدی خنده دار تقلیدهای از روی تلفن همراه آیفون می باشد. این ریموت کنترل تلویزیون حدود یک سال پیش عرضه شد. و شامل یک صفحه نمایش OLED قابل انعطاف می باشد که تجربه ای بیشتر از تلفن همراه به کاربران می دهد. باتری این ریموت کنترل فقط با خورشید شارژ می شود!

  • Slap bracelet phone

آن دستبندهای خشونت بار دهه 90 میلادی را به خاطر دارید؟ یک دستبند منعطف که به دور مچ دستتان پیچ خورده و حین باز شدن می توانستید فردی را با آن تنبیه کنید! تلفن همراه Slap bracelet یک دستبند منعطف همراه یک صفحه نمایش منعطف است که تنها هنگامیکه تلفن همراهتان قابل استعمال نیست می توانید از آن به عنوان دستبند استفاده کنید. اما به هر حال هرچه که باشد به منظور دفاع شخصی به کار می آید!

  • Nokia Soda Phone

افتضاح ترین راه شارژ کردن تلفن همراه تولیدکننده فنلاندی نوکیا از طریق کوکاکولا می باشد! تلفن همراه نوکیا بیش از آنکه یک تلفن همراه واقعی باشد شبیه به لوله آزمایش است و تمام کاری که شما به منظور شارژ باید انجام دهید پر کردن آن با نوشابه و مواد شیمیایی می باشد تا به انرژی تبدیل شود. اما هیچ فکر کرده اید اگر به جای یک شارژر یک بسته نوشابه با خودتان حمل می کردید چه می شد؟

  • Brick of weed phone

تلفن همراه طبیعت ساخته شده توسط Je-Hyun Kim تحت عنوان “آجر علف” رویای هر هیپی را تحقق می کند. این تلفن همراه بیش از آن که به منظور استعمال مفید فایده باشد برای محیط زیست خوب است! و احتمالا اگر فراموش کنید که تلفن همراهتان را زیرتان گذاشته اید و روی آن نشسته اید، دیگر نگران شکستن آن نباشید. چرا که یک باد ملایم می تواند به راحتی آن را از بین ببرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عجیب ترین تلفن های همراه عرضه شده در چند سال اخیر را ببینید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *