طرح رجیستری اپل

رجیستری اپل

رجیستری اپل : در ادامه ی بحث ریجستری گوشی های هوشمند، تاکنون مسئولین در این خصوص اعلام کرده اند که برای جلوگیری از ایجاد شوک در بازار گوشی های هوشمند تمامی برندها شامل این طرح نمی شوند. گویا اکنون با اجرایی شدن این طرح شاهد افزایش تعداد کاربرانی خواهیم بود گوشی های آن ها از دسترس خارج شده است و تنها دلیلی که می تواند باعث افزایش قیمت گوشی ها شود، ممکن است همین موضوع باشد.

به هیمن خاطر مسئولین اعلام کرده اند که در ابتدای اجرایی شدن این طرح فقط چند برند را شامل خواهد شد و سایر برندها را در بر نخواهد گرفت و بر اساس تحقیقات صورت پذیرفته تاکنون، فقط گویا گوشی های سامسونگ و اپل شامل این طرح می باشند و این موضوع تاکنون به صورت آزمایشی صورت پذیرفته است. مسئولان در این خصوص نیز اشاره کرده اند که تنها گوشی های بالا رده ی سامسونگ و اپل شامل این طرح می شوند. اکنون انتظار می رود که گوشی هایی نظیر آیفون 8، آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با اجرایی شدن این طرح باید رجیستری شوند تا امکان استفاده از آن ها برای کاربران فراهم گردد. (گوشی هایی که امسال وارد بازار گوشی های هوشمند ایران شده اند)

البته باید به این نکته نیز اشاره نماییم که بحث برندهای شامل این طرح به طور قطعی توسط مسئولان تایید نشده است و هم اکنون با تردید به این موضوع باسخ می دهند. رئیس سازمان تعیین مقرارت رادیویی، حسین فلاح ، در این خصوص اشاره کرد که 40 درصد از سهم بازار کشور در اختیار گوشی های سامسونگ قرار دارد و کمپانی هوآوی نیز میزان 25 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است ولی گوشی برند اپل تنها 15 درصد از سهم بازار را احاطه کرده اند. اکنون هیچ گونه تعجبی ندارد که این طرح تنها با این سه برند آغاز شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو راه برای تشخیص اصالت گوشی بعد از رجیستری

نظرات در مورد : طرح رجیستری اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *