طراحی اپلیکیشن اختصاصی پیام رسان توسط فیسبوک برای نوجوانان

فیس بوک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی پیام رسان توسط فیسبوک برای نوجوانان: با توجه به کدهای که جدیدا در فیسبوک کشف شده این گونه به نظر می رسد که فیسبوک قصد دارد یک اپلیکیشن اختصاصی پیام رسان برای نوجوانان ایجاد کند . نام این اپلیکیشن Talk می باشد در این اپلیکیشن سعی شده از قابلیت های استفاده شود که کاربران آنها را دوست داشته باشند اما موارد دیگری نیز وجود دارد که شاید  استقبال  زیادی از آنها نشود .

همان گونه که می دانید اسنپ چت از بالاترین رتبه به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن بین نوجوانان برخوردار است ، به نظر می رسد فیسبوک با ایجاد این اپلیکیشن پیام رسان قصد دارد به این رتبه دست پیدا کند.

نکته ی قابل توجه ی که در این اپلیکیشن وجود دارد این است که والدین می توانند به واسطه تنظیماتی که در این Talk وجود دارد بر روی رفتار نوجوانان خود کنترل کاملی داشته باشند همچنین کنترل تعیین اینکه چه کسی با فرزند شما صحبت کند در حیطه اختیارات والدین می باشد . روند عملکرد این اپلیکیشن به گونه ی است که نوجوانان در آن می تواند به چت و گفتگو با همسن وسال های خود بپردازند ظاهرا نیازی نیست حتما برای استفاده از آن حساب کاربری فیسبوک داشته باشید.

البته امکان دارد فیسبوک مانند دیگر کمپانی ها به این پروژه به چشم یک پروژه آزمایشی نگاه کند و هیچ گاه اهداف این اپلیکیشن محقق نشود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی اپلیکیشن اختصاصی پیام رسان توسط فیسبوک برای نوجوانان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *