شیائومی TV ES Pro یک تلویزیون تمام عیار

شیائومی TV ES Pro یک تلویزیون تمام عیار

در ماه می گذشته، سری تلویزیون شیائومی TV ES Pro در چین عرضه شد. این شرکت در ابتدا تلویزیون را در سایز 86 اینچی معرفی کرد. بعداً در ماه جولای، این شرکت تلویزیون را در سه سایز دیگر مانند 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ عرضه کرد. اکنون، تقریباً یک سال پس از اولین عرضه، این تلویزیون در یک نسخه 90 اینچی نیز عرضه می شود.

نسخه جدید 90 اینچی Xiaomi TV ES Pro با قیمت 9999 ین (1445 دلار) قیمت گذاری شده و در حال حاضر برای فروش ارائه می شود. برای کسانی که نمی‌دانند، Xiami TV ES Pro در درجه اول گیمرها را هدف قرار داده است. نوع 90 اینچی پارتیشن نور پس زمینه 100 سطحی و حداکثر روشنایی 1000 نیت را نسبت به نسخه اصلی 86 اینچی حفظ می کند. این دو ویژگی در سایزهای دیگر موجود نیستند.

علاوه بر این، نرخ نوسازی از 120 هرتز به 144 هرتز افزایش یافته، اما وضوح تصویر 4K (3840×2160 پیکسل) باقی می‌ماند. پنل 10 بیتی از Dolby Vision پشتیبانی می کند و با بلندگوهای 30 واتی (2 در 15 وات) با پشتیبانی از Dolby Atmos تکمیل می شود.

این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون متمرکز بر بازی، دارای 2 پورت HDMI 2.1 است که از VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر) و ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) پشتیبانی می‌کند. همچنین پورت های مهم دیگری مانند   HDMI 2.0، USB 3.0،  USB 2.0، اپتیکال، AV، آنتن و LAN وجود دارد.

این تلویزیون توسط یک چیپست نامشخص با پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A73 و یک پردازنده گرافیکی ARM Mali G52 MC1 نیرو می گیرد. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

در نهایت، این تلویزیون دارای یک قاب فلزی، میکروفون‌های پیرامونی، نرم‌افزار تلویزیون MIUI است که شامل ادغام خانه هوشمند Mijia شده و از تمام سرویس‌های پخش پیشرو در چین پشتیبانی می‌کند.

در اخباری مرتبط شیائومی به تازگی گوشی Xiaomi Civi 3 را ثبت کرده که انتظار می رود به زودی عرضه شود. به گفته DCS، آخرین آپدیت در اطلاعات ثبت MIIT نسخه جدیدی از دستگاه را با فضای پیکربندی 12+512 گیگابایت نشان می دهد که فضای بیشتر و عملکرد قابل اعتمادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  تبلت Xiaomi Pad 6 یک نسخه 12.4 اینچی دارد

شیائومی سیوی 3 با طراحی شیک و قابلیت های سلفی چشمگیرش در درجه اول بازار زنان را هدف قرار داده است. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی با فلاش LED بوده که در هر شرایط نوری عکس های سلفی خوبی را ارائه می کند. طراحی حفره دار «قرص‌شکل» همچنان یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه مانند مدل قبلی خود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی TV ES Pro یک تلویزیون تمام عیار

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلاممم ، اگه دوست دارین والپیپر های شیک ، عکس پروفایل و آهنگ های زیباببینید و بشنوید، به کانال ما سر بزنید ! cutewallpapers_2@
    خوشحال میشم اونجا ببینمتون ^-^

  2. سلاممم ، اگه دوست دارین والپیپر های کیوت و قشنگ ، پروف و آهنگای جذاب ببینید و بشنوید، به کانال زیر سر بزنید ! cutewallpapers_2@
    خوشحال میشم اونجا ببینمتون ^-^