شیائومی 13 لایت به نمایشگر داینامیک آیلند مجهز می شود

شیائومی 13 لایت به نمایشگر داینامیک آیلند مجهز می شود

عرضه سری آیفون 14 پرو با معرفی Dynamic Island دنیا را تکان داد. و بلافاصله پس از ظهور این ویژگی، یکی از چیزهای آشکار این بود که اندروید با یک کپی عرضه خواهد شد. اکنون، برنامه‌هایی برای آوردن Dynamic Island به اندروید شما در دسترس هستند.

با این حال، این پشتیبانی شخص ثالث است. در مورد ویژگی جزیره دینامیک شخص اول در تلفن های هوشمند اندرویدی چطور؟ خوب، قبلاً متوجه شدیم که Realme روی دستگاهی با ویژگی داخلی کار می کند. و اکنون، ما باید یاد بگیریم که Xiaomi 13 Lite 5G در واقع اولین خواهد بود.

باید توجه داشته باشید که Xiaomi 13 Lite 5G هنوز وارد بازار نشده است. با این حال، ما چیزهای زیادی در مورد اینکه این گوشی با چه چیزی عرضه خواهد شد، دانستیم. و حتی با وجود شایعاتی مبنی بر تغییر برند بودن آن، شیائومی مطمئناً در حال برنامه ریزی برای ادغام چیزی جدید در دستگاه است.

شایعات حاکی از آن بود که این دستگاه یک نسخه تغییر نام تجاری از شیائومی Civi 2 خواهد بود. حتی اگر اینطور باشد، Civi 2 در بازارهای جهانی در دسترس نیست. بنابراین، اگر شیائومی مجبور شود دستگاه را به 13 Lite تغییر نام دهد تا آن را در سطح جهانی عرضه کند، هیچ ایرادی ندارد.

با این وجود، نکته اصلی این است که شیائومی 13 لایت احتمالا در نمایشگاه MWC 2023 آینده عرضه خواهد شد. اما مانند آنچه در آیفون ها وجود دارد نخواهد بود. شیائومی هنوز نرم افزاری را توسعه نداده است که بتواند تمام حقه هایی را که جزیره دینامیک اپل می تواند انجام دهد، انجام دهد. با این حال، مطمئناً شیائومی قبل از عرضه رسمی چیزی برای 13 Lite توسعه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری شیائومی 15 قیمت بیشتری دارند

نظرات در مورد : شیائومی 13 لایت به نمایشگر داینامیک آیلند مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *