شیائومی 13 در اول دسامبر 2022 معرفی می شود

شیائومی 13 در اول دسامبر 2022 معرفی می شود

شایعه شده بود که شیائومی 13 در ماه نوامبر عرضه می شود، اما اکنون به نظر می رسد که سازنده تاریخ مشخصی را برای معرفی پرچمدار جدید خود تعیین کرده است: 1 دسامبر. همچنین این فرصتی است که MIUI 14 را نیز معرفی کنیم. تعداد گوشی هایش در روزهای بعد.

ورود شیائومی 13 قریب الوقوع است، اگرچه هنوز تایید رسمی وجود ندارد. به نظر می رسد کارتیکی سینگ، افشاگر اطلاعاتی را تایید کرده است. او در توییتر ادعا می کند که پرچمدار جدید چینی در تاریخ 1 دسامبر رونمایی خواهد شد. بنابراین، این تاریخ انتشار کمی دیرتر از آنچه در ابتدا توسط افشاگری ها گزارش شده بود، خواهد بود، که در عوض ارائه در نوامبر را پیش بینی کرده بود.

با توجه به استراتژی گذشته سازنده در این زمینه، شیائومی 13 اولترا باید کمی دیرتر از سایر مدل ها عرضه شود. در حال حاضر، تنها چیزی که می دانیم این است که باید در ابتدای سال 2023 در دسترس باشد. حداکثر تا سه ماهه اول. بنابراین برای دیدن مدل رده بالای سری جدید باید کمی بیشتر صبر کنیم.

در دسترس بودن MIUI 14 همزمان با Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro یکی دیگر از اطلاعات جذابی است که توسط Kartikey Singh فاش شده است. به جز حذف احتمالی تبلیغات رابط کاربری، رابط کاربری هنوز مورد توجه زیادی قرار نگرفته است. بنابراین اعلام تاریخ عرضه آن برای کاربران سایر گوشی های هوشمندی که می توانند این آپدیت را دریافت کنند بسیار عالی است.

در مورد شیائومی 13، اخیراً مواردی که درز کرده اند کمیاب بوده است. ما اطلاعات کاملی در مورد نوع Pro در ماه سپتامبر به همراه مشخصات فنی آن دریافت کردیم. که به طور برجسته به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره می کند. در نهایت، توجه داشته باشید که سازنده ممکن است تصمیم به تغییر نام بگیرد و همه گوشی‌های هوشمند خود را به شیائومی 20 تغییر دهد. احتمالا تا چند روز دیگر، پاسخ قطعی دریافت خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Mix Fold 3 شیائومی باریکتر از گلکسی زد فولد 5 است

نظرات در مورد : شیائومی 13 در اول دسامبر 2022 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *