شیائومی 12 اولترا به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز است

شیائومی 12 اولترا به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز است

پس از تایید وجود Xiaomi 12 Ultra، این دستگاه اکنون به طور رسمی وارد مرحله بعدی شده و بزودی باید شاهد رونمایی آن باشیم. طبق جدیدترین گزارش بدست آمده محصول آینده شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قدرت می گیرد.

این خبر از افشاگر محبوب چینی، Digital Chat Station در Weibo منتشر شده است. در پست Weibo، آنها اشاره کردند که Xiaomi L2S با شماره مدل 2206122SC از چیپست معرفی نشده Qualcomm SM8475 استفاده می کند. فاش کننده همچنین نشان داده تاریخ عرضه دستگاه در سه ماهه سوم سال 2022 خواهد بود.

برای کسانی که نمی‌دانند، در گزارش قبلی آمده که شیائومی L2S به عنوان Xiaomi 12 Ultra در پایگاه داده IMEI دیده شد و چیپست Qualcomm SM8475 جانشین Qualcomm SM8450 است. شایعه شده که کوالکام SM8475 در واقع همان اسنپدراگون 8 نسل 1+ نامیده می شود و انتظار می رود به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC بهره ببرد.

شرکت شیائومی تصمیم گرفته مدل اولترا را به عنوان یک گزینه قدرتمند و شگفت انگیز در آینده معرفی کند. به هر حال باید منتظر ماند تا بزودی شیائومی 12 اولترا را شاهد باشیم. در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی به زودی شیائومی 12 اولترا را معرفی کند و اخیراً اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است. آخرین بار، افشاگر مطرح DigitalChatStation فاش کرد که این گوشی ممکن است تنظیمات دوربین مشابهی با مدل قبلی خود داشته باشد. اکنون، او افشا می‌کند که از سیستم دوربین چهارگانه شایعه شده آن، یکی از لنزها یک حسگر پریسکوپ 5 برابری خواهد بود.

اگر Xiaomi 12 Ultra یک لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری داشته باشد، از اولین گوشی هایی خواهد بود که با چنین ویژگی راهی بازار خواهد شد. پیش از این، منبع اطلاعاتی فاش کرده بود که تقریباً هیچ گوشی در بازار محدوده زوم خوبی در مورد سنسورهای تله فوتو وجود ندارد. اکثر دستگاه ها مانند OnePlus 10 Pro که اخیراً منتشر شده است، به حداکثر زوم اپتیکال 3x تا 3.3x مجهز هستند.

اکنون، شیائومی 12 اولترا آینده ممکن است سنسور تله فوتو نسبتاً بهتری را به همراه داشته باشد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است تراشه Surge داخلی را در 12 Ultra پیاده کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که دوربین‌های این گوشی از اپتیک لایکا بهره می گیرند.

بیشتر بخوانید  MIX Fold 2 شیائومی زودتر از انتظار عرضه می شود

برای کسانی که نمی دانند، شیائومی 12 اولترا با چهار دوربین در عقب عرضه می شود. طبق رندرهای فاش شده، این می تواند یک محفظه دوربین دایره ای باشد. علاوه بر این تصویر رندر قاب دستگاه هم منتشر شده که طراحی را افشا می کند

انتظار داریم این گوشی هوشمند دارای پنل نمایشگر 6.6 اینچی AMOLED با وضوح 2K باشد. این بار، صفحه نمایش ثانویه ای مانند نسخه قبلی وجود نخواهد داشت. این گوشی مجهز به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است و دارای فناوری شارژ سریع سیمی 120 واتی هم خواهد بود. همچنین احتمال وجود شارژ سریع بی سیم مانند شیائومی 12 هم کم نیست و باید منتظر ماند.

مشخص نیست شیائومی 12 اولترا در چه تاریخی رونمایی خواهد شد و پیشتر برخی افشاگران آن را تکذیب کردند و معتقدند که شیائومی چنین مدلی معرفی نمی کند. اما مدتی است برخی تحلیلگران امیدوارند در سال نو چینی شاهد چنین مدلی باشند و اگر این موضوع صحت داشته باشد باید تا مارس 2022 منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شیائومی چه محصولی را تدارک دیده که بزودی از راه می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 12 اولترا به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *