شیائومی 11T Pro به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز است

شیائومی 11T Pro به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز است

براساس گزارش ها شیائومی در نظر دارد برای گوشی آینده شیائومی 11T Pro از فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره گیرد. این فناوری به عنوان HyperCharge شناخته شده و در رویداد 15 سپتامبر هنگامی که گوشی رونمایی می شود، این فناوری هم وجود دارد.

این تقریباً دو برابر فناوری شارژی است که Mi 11 اصلی با قدرت 67 وات از آن بهره می برد. این گوشی همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و چنین فناوری شارژ سریع مطابق آن است. در مورد شارژ بی سیم مدل پرو هیچ صحبتی نشده و احتمالا در همین سطح است.

توجه داشته باشید که در این توییت به طور خاص از Xiaomi 11T Pro نام برده شده است، بنابراین T-phone استاندارد شیائومی احتمالاً ارتقایی در این زمینه ندارد. نسخه اصلی می 11 با فناوری شارژ 55 وات از طریق سیم و 50 وات به صورت بی سیم شارژ می شود. Mi 11X و 11X Pro نیز در لیست هستند، هرچند که مدل های پایین تر هم وجود داشته و تنها فناوری شارژ 33 وات دارد.

به هر حال، شیائومی قبلاً از 120 وات در Mi 10 Ultra و سپس Mix 4 (و دو مدل Black Shark 4) استفاده کرد. بر اساس اطلاعات تأیید نشده، شیائومی 11 تی پرو از چیپست اسنپدراگون 888 برخوردار است که در 11 پرو هم وجود دارد. با این حال، انتظار می رود که نسخه استاندارد 11T به تراشه MediaTek Dimensity تجهیز شود. هر دو گوشی از نمایشگر 120 هرتز بهره خواهند برد.

چهارشنبه هفته آینده با معرفی این سری به شایعات پایان داده خواهد شد. شیائومی درصدد عرضه محصولی است که قیمت مناسبی دارد و عملکرد سخت افزاری بالایی هم می تواند از خود نشان دهد. سری شیائومی 11T برنامه ریزی شده با ویژگی های برجسته از راه برسند.

مشخص نیست در رویداد آتی شیائومی چه محصول دیگری معرفی می شود و آیا تنها باید به همین مدل بسنده کرد یا خیر و به هر حال انتظار بهترین کار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی تبلیغات را از گوشی های هوشمند با MIUI 14 حذف می کند

نظرات در مورد : شیائومی 11T Pro به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *