شیائومی نمایشگر Redmi Display Pro را معرفی کرد

شیائومی نمایشگر Redmi Display Pro را معرفی کرد

شرکت شیائومی هر سال محصولات متنوع دیجیتالی را معرفی و عرضه می کند. حال نوبت به معرفی نمایشگر Redmi Display Pro رسیده که باید آن مانیتور حرفه ای دانست که 23.8 اینچی بوده و وضوح قابل توجهی دارد.

این نمایشگر حاشیه کمی داشته و از پایه قابل تنظیمی بهره می برد که موجب خواهد شد بتوان پنل را به صورت افقی یا عمودی به کار گرفت. این مانیتور در کنار یک نمایشگر 27 اینچی دیگر رونمایی شده است. شیائومی مدتی بوده که سعی دارد به تولید محصولاتی در زمینه کامپیوترهای رومیزی بپردازد و تاکنون ده ها مدل مانیتور از برند ردمی و شیائومی معرفی و عرضه کرد. حال نوبت به نمایشگر Redmi Display Pro رسیده است.

شیائومی نمایشگر Redmi Display Pro را معرفی کرد

قیمت فعلی مانیتور 120 دلار بوده که با تخفیف ارائه می شود و قیمت نسخه بعد تخفیف آن 135 دلار می باشد، بنابراین مشتریان باید هر چه سریعتر نمایشگر را خریداری کنند تا تخفیف را از دست ندهند. مانیتور Redmi Display 23.8 Pro یک پنل IPS بوده که وضوح FHD را ارائه می دهد. نرخ نوسازی آن 75 هرتزی بوده و شدت روشنایی 300 کاندلابرمترمربع دارد.

پوشش رنگی sRGB به 100 درصد رسیده و پورت هایی هم دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید. احتمالا مانیتورهای بیشتری توسط این شرکت معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی شیائومی از تبلت قدرتمند و خوش قیمت Pad 6S Pro

نظرات در مورد : شیائومی نمایشگر Redmi Display Pro را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *