شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad 3 می باشد

شیائومی Mi Pad 3

پس از اتمام موجودی تبلت های شیائومی Mi Pad 3 به دلیل خواهان زیاد کاربران که اوایل امسال شرکت شیائومی معرفی و عرضه کرد شایعاتی در دنیای تکنولوژی شروع شده که گویا شیائومی جانشینی برای این تبلت نخواهد داشت اما (لی جون) مدیرعامل شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به طور رسمی تایید کرد که این کمپانی در حال حاضر  بر روی نسل جدید این تبلت کار می کند که شاید Mi Pad 4 نام بگیرد.

همان طور که می دانید در حال حاضر تبلت Mi Pad 3 در فروشگاه رسمی و سایت های فروش آنلاین این شرکت برای خرید موجود نیست به‌ همین خاطر به نظر می‌رسد که تمامی موجودی‌ این تبلت به اتمام رسیده است. همچنین مدیر عامل شرکت نام برده، لی جون هیچ اشاره‌ای به موجود شدن دوباره این تبلت نداشته و حتی صحبتی از زمان عرضه تبلت جدید به میان نیاورده است.

تبلت پر طرف دار شیائومی Mi Pad 3 ماه آوریل امسال به‌طور رسمی به کاربران عرضه شد پس اگر شرکت شیائومی بخواهد در زمانی مشابه با سال گذشته تبلت جدیدش را رونمایی و عرضه کند زمان زیادی تا آن روز فاصله داریم؛ بنابراین چنین احتمالی وجود دارد که تعدادی تبلت Mi Pad 3 برای فروش به فروشگاه‌های این کمپانی افزوده شود البته این فقط به صورت یک احتمال است.

جزئیات تبلت شیائومی Mi Pad 3 به این صورت است که از یک صفحه نمایش 7.9 اینچی LCD با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل بهره برده است و همچنین  تراشه به‌کار رفته در این دیوایس ساخت شرکت مدیاتک و مدل MT8176 است. این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و  64 گیگابایت حافظه داخلی است.

بسیاری از شرکت ها و برند های موجود در بازار تبلت های هی بریدی به بازار عرضه کرده اند پس  امکان دارد که این شرکت نیز از این نوع تبلت ها به بازار عرضه کند گرچه در مدل قبلی تبلشت فقط از سیستم عامل ویندوز بهره برده بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات شیائومی Mi5 لو رفت

نظرات در مورد : شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad 3 می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *