شیائومی به طور کامل پشتیبانی از تبلت Mi Pad 4 Plus را متوقف کرده است

شیائومی به طور کامل پشتیبانی از تبلت Mi Pad 4 Plus را متوقف کرده است

شیائومی به طور کامل پشتیبانی از تبلت Mi Pad 4 Plus را متوقف کرده است، نه به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و نه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه موجود نیست و پشتیبانی خدمات از ماه آگوست متوقف شده است.

در صورت خرابی دستگاه، تنها در صورت موجود بودن قطعات یدکی، کارگاه رسمی آن را تعمیر می کند، اما قطعات جدید Mi Pad 4 Plus دیگر تولید نمی شود. با این حال، این بدان معنا نیست که تعمیر تبلت کار نمی کند و برای این کار باید به خدمات شخص ثالث مراجعه کنید. در عین حال، خدمات رسمی می توانند دستگاه را برای مثال برای تمیز کردن یا تشخیص نقص / نقص بپذیرند.

به یاد بیاورید که Mi Pad 4 Plus در سال 2018 عرضه شد. پیکربندی تبلت دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی، باتری 8620 میلی آمپر ساعتی، مودم LTE و پردازنده کوالکام Snapdragon 660 است. در اخباری مرتبط شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند Civi 2 است که در پایگاه داده پلتفرم گواهینامه 3C رویت شده است و نشان دهنده رونمایی زودهنگام این تلفن هوشمند رده بالا برند چینی است. همچنین یک گوشی Redmi 11A هم بزودی از راه می رسد.

دستگاه های شیائومی با شماره مدل 2209129SC و 22095RA98C از اتصال 5G پشتیبانی می کنند. مدل نخست از شارژ سریع 67 واتی برخوردار بوده، در حالی که مدل دوم فقط از شارژ 10 واتی پشتیبانی دارد.

با نام Xiaomi 2209129SC، شیائومی Civi 2 همان گزینه است. طبق شایعات، Civi 2 به چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهد شد. همچنین نسل بعدی سیوی دارای نمایشگری با پنل OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است که وضوح Full HD + و پشتیبانی از Dolby Vision را ارائه می دهد. پنل OLED یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هم دارد. اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری Civi 2 و سیستم دوربین در دسترس نیست. با این حال، اعتقاد بر این است که دستگاه به دوربین های بهبود یافته مجهز خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی شیائومی 11T Pro در کنسول Google Play رویت شد

نظرات در مورد : شیائومی به طور کامل پشتیبانی از تبلت Mi Pad 4 Plus را متوقف کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *