شیائومی اولین روتر 10 گیگابیتی را معرفی می کند

شیائومی اولین روتر 10 گیگابیتی را معرفی می کند

خط نهایی محصولات شیائومی برای سال تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. رویداد راه اندازی برنامه ریزی شده 1 دسامبر شاهد عرضه مجموعه ای از محصولات چشمگیر توسط غول فناوری چینی خواهد بود. کنفرانس راه اندازی محصول شیائومی خبر از انتشار اولین روتر 10G شیائومی خواهد داد. منابع در شیائومی نشان می دهند که روتر 10G شیائومی یک دستگاه پرچمدار عصرساز با قابلیت های چشمگیر است.

شیائومی می‌گوید روتر جدید عصر شبکه 10G را با سرعت کامل با قابلیت غلبه بر اوج آن نوید می‌دهد. این روتر اساساً شبیه روتر پریمیوم AX9000 شیائومی است اما ظرفیت بیشتری دارد. بدنه به شکل چند ضلعی طراحی شده است و می تواند تا 5 آنتن داشته باشد که یکی از آنها دارای نشان روتر 10000 شیائومی است. در حال حاضر هیچ توضیح رسمی دقیقی از تنظیمات روتر وجود ندارد. با این حال انتظار می رود که با ویژگی های لازم ارائه شود و می تواند مانند مدل قبلی خود به یک محصول مدیریت مالی تبدیل شود.

روتر 10G شیائومی از آخرین پروتکل Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند که به معنای بهبود سرعت انتقال و بسیاری از ویژگی های جدید است. کانال های گسترده تر و مدولاسیون QAM کارآمدتر و همچنین اتصال چندگانه و تطبیقی. ما انتظار داریم روتر 10G پردازنده قدرتمندتری نسبت به Qualcomm IPQ8072A AX9000 داشته باشد. این روتر 1 گیگابایت حافظه و حداکثر سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهد و از همزمانی باند سه گانه پشتیبانی می کند. این اولین روتر شیائومی بود که با اتصال USB 3.0 و Wi-Fi 6 عرضه شد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید تا اول دسامبر منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی نمایشگر Redmi Display Pro را معرفی کرد

نظرات در مورد : شیائومی اولین روتر 10 گیگابیتی را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *