شیائومی بند 8 را می توان به عنوان گردنبد استفاده کرد

شیائومی بند 8

شیائومی در حال تدارک برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار خود، شیائومی 13 اولترا، در تاریخ 18 آوریل 2023 است. علاوه بر این، برند تأیید کرده است که یک ردیاب تناسب اندام جدید موسوم به شیائومی اسمارت بند 8 نیز در همین رویداد رونمایی خواهد شد.

شیائومی بند 8 دارای یک صفحه نمایش AMOLED به شکل بیضی بوده که شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. با این وجود، مکانیسم بند به طراحی ایمن‌تر و راحت‌تر ارتقا یافته و اکنون از هر طرف به دستگاه متصل می‌شود. علاوه بر این، بندها در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها ارائه می شود که به آن جذابیت منحصر به فردی می بخشد.

علاوه بر این، شیائومی بند 8 با لوازم جانبی “گردنبند” عرضه می شود که به کاربران امکان می دهد از بند هوشمند به عنوان گردنبند استفاده کنند. مجموعه دستبندها و بندهای جدید این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که از بند هوشمند به روش دلخواه خود استفاده کرده، از جمله جفت کردن آن با یک بند معمولی یا یک دستبند مد روز.

شیائومی بند 8 را می توان به عنوان گردنبد استفاده کرد

پیش‌بینی می‌شود شیائومی بند 8 دارای عملکردهای اساسی ردیابی فعالیت باشد، از جمله نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب و نظارت بر استرس. علاوه بر این، ممکن است از ویژگی های NFC و دستیار صوتی پشتیبانی کند. در اخباری مرتبط شیائومی آماده است تا گوشی هوشمند برتر خود، شیائومی 13 اولترا را در چین عرضه کند. این دستگاه معیار جدیدی در عکاسی با موبایل ایجاد می کند و انتظار می رود دیدگاه کاربر را در مورد دوربین گوشی های هوشمند کاملا متحول سازد. این برند قبلاً با به اشتراک گذاشتن چندین پست در رسانه های اجتماعی که مشخصات فنی دوربین را تأیید می کند، برخی اطلاعات را ارائه داد.

با توجه به مشخصات فنی، تایید شده است که Xiaomi 13 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه عقب است که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی و لنزهای کمکی 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی می شود. لنزهای اولتراواید، تله فوتو و پریسکوپ از حسگر دوربین یکسانی استفاده می کنند و تجربه عکاسی یکپارچه را ارائه می دهند.

وجود سنسور دوربین بزرگ در گوشی هوشمند برای Xiaomi 13 Ultra کاملاً جدید نیست. با این حال، یکی از چالش‌های مهم مرتبط با سنسورهای دوربین بزرگ، ناتوانی آن‌ها در تنظیم شرایط نوری متغیر است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  شیائومی خانواده شیائومی 12 پرچمدار را معرفی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی بند 8 را می توان به عنوان گردنبد استفاده کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *