طراحی هوآوی پی ۲۰ لایت بسیار شبیه طراحی آیفون ۱۰ !

هوآوی پی ۲۰ لایت

تصاویر و تریلر سه بعدی هوآوی پی ۲۰ لایت انتشار یافته است که این گوشی میان رده، طراحی شبیه آیفون ۱۰ اپل دارد. هوآوی در آینده نه چندان دور سری گوشی های رده بالا سری پی را عرضه خواهد کرد و طبق روند سالانه این شرکت، منتظر مدل میان رده و این نسخه دارای پسوند لایت است. چینی ها نسخه های قیمت پایین پی ۱۰ ، پی ۹ و پی ۸ را به بازار عرضه کرده اند و دور از انتظار نیز نیست که پی ۱۱ و پی ۲۰ لایت نیز با قیمت های مناسب عرضه شوند.

اخیرا OnLeakes@ و tiger mobile با همکاری یکدیگر تصاویر رندر گوشی هواوی پی ۲۰ لایت را انتشار داده است که نشان دهنده است این گوشی دارای حاشیه نازک و باریک می باشد. همچنین با توجه به تصویر های انتشار یافته این گوشی میان رده هوآوی در قسمت بالایی نمایشگر خود دارای بریدگی هست و حاشیه  قسمت پایینی آن باریک خواهد بود و در گوشه های این گوشی انحنا احساس می شود و بدنه این گوشی از آلیاژ شیشه و فلز است. فرم پی لایت ۲۰ فلزی و پنل قسمت پشت آن از جنس شیشه است.

قسمت پشتی این گوشی انحنا وجود ندارد و با این وجود این شرکت چینی در این گوشی از شیشه ۲.۵ بعدی برای قسمت پشتی استفاده کرده است و همچنین در پنل جلویی پی 20 لایت شیشه ۲.۵ بعدی شبیه پشت آن بکار رفته و به دلیل ضخامت کم و حاشیه پایین نمایشگر ،حسگر اثر انگشت به قسمت پشت انتقال یافته است. این گوشی میان رده هوآوی به دلیل بریدگی در قسمت بالایی خود شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارد و ترتیب قرار گرفتن دوربین دوگانه آن، این گوشی را کاملا به آیفون ۱۰ شبیه کرده است.

به دلیل اینکه جانشین وی ۱۰ لایت به عنوان یک گوشی متوسط قرار است معرفی شود، از لنز اختصاصی لایکا خبری نیست و برعکس آیفون فلاش LED به قسمت پایینی دوربین اصلی انتقال یافته است. لوگوی هوآوی در پنل پشتی کاملا مشخص شده است اما در قسمت جلوی آن هیچ آرم و نشانه ای از لوگوی اختصاصی آن نیست.

پی ۲۰ لایت

کلیدهای برجسته پی 20 لایت، در قسمت راست آن قرار دارد و اسلات سیم کارت در لبه سمت چپ قرار گرفته است و در لبه پایینی این گوشی میان رده ، درگاه USB از نوع C به همراه جک هدفون ۳.۵ میلی متری و بلندگوی اصلی گوشی به چشم می خورد و نسخه ارزان قیمت گوشی پی ۲۰ لایت دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی دارد و رزولوشن صفحه هنوز مشخص نیست و ابعاد این گوشی ۱۴۸.۶ در ۷۱.۲ در ۷.۳ میلی لیتر خواهد بود و حساب کردن برآمدگی دوربین در قسمت پشتی ضخامت جانشین پی لایت ۱۰ به ۸.۴ میلی متر می رسد. انتظار داریم گوشی جدید پی 20 لایت نمایشگری بلندتر و به نسبت های ۹ به ۱۸ دارد و حتی ممکن است صفحه نمایش آن با اعداد ذکر شده متفاوت باشد. بریدگی در قسمت بالای این گوشی بر کیفیت این گوشی تاثیر بسزایی خواهد داشت .

هوآوی با ارسال دعوت نامه، تایید کرده است که در تاریخ ۲۷ مارس که با ۷ فروردین برابر است مراسم خبری برگزار خواهد کرد و انتظار داریم که اعضای گروه جدید سری پی در مراسم پیش رو معرفی شوند. من جمله مدل هایی که قرار است معرفی شوند، پی ۲۰  و پی ۲۰ پلاس است. احتمال معرفی سری لایت به همراه نسخه های بالا رونمایی وجود دارد.

پی ۲۰ لایت

به این موضوع نیز باید دقت داشت که به جز پی ۲۰ لایت سایر اعضای جدید سری پی دوربین سه گانه خواهند داشت. هوآوی از ترکیب سه سنسور قرار است، استفاده کند و عملکرد آن ها در قسمت عکاسی بهتر خواهد شد. ارائه جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس با دوربین سه گانه توسط هواوی تایید شده است، زیرا در دعوت نامه این شرکت، به طور رسمی به سه دایره بزرگ اشاره شده است. شرکت چینی از عبارت see mooore with Al نیز استفاده کرده است و عبارت از سه دوربین سه گانه خواهد بود.

ایوان بلس مدتی قبل به پی ۲۰ و  پی۲۰ پلاس که با قابلیت گرفتن عکس هایی با کیفیت ۴۰ مگاپیکسلی اشاره کرده بود و رزولوشن عکس های سلفی به ۲۴ مگاپیکسلی خواهد رسید. و شایعاتی از بکار بردن هوش مصنوعی در این پرچم داران به گوش می خورد. و جانشینان پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از تراشه کایرین ۹۷۰ استفاده کرده باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی هوآوی پی ۲۰ لایت بسیار شبیه طراحی آیفون ۱۰ !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *