شیائومی افسانه استفاده از گوشی‌های هوشمند در زمان رعد و برق را رد می‌کند

شیائومی افسانه استفاده از گوشی‌های هوشمند در زمان رعد و برق را رد می‌کند

شیائومی به تازگی در آزمایشی موجب رد یکی از افسانه های قدیمی پیرامون گوشی هوشمند شده است. افسانه ای که به رعد و برق مربوط شده و توانسته بسیار فراگیر شود.

شیائومی به تازگی یکی دیگر از افسانه های قدیمی در مورد گوشی های هوشمند را رد کرده است. این شرکت اخیراً شایعات مربوط به تعمیر خمیردندان های ترک خورده یا خراشیده روی صفحه نمایش تلفن ها را رد کرده بود و اکنون، شایعه طوفان رعد و برق را به خود گرفته است.

احتمالاً شنیده اید که کسی به شما توصیه می کند که از تلفن هوشمند یا تلفن هوشمند خود استفاده نکنید، در حالی که طوفان رعد و برق در بیرون موج می زند. بنابراین، غول فناوری چینی دوباره وارد یوتیوب شد تا یک ویدیوی جدید Shorts را به عنوان بخشی از سری #XiaomiAcademy خود به اشتراک بگذارد. این ویدیو با عنوان “آیا طوفان های تندری می توانند روی استفاده از گوشی هوشمند تاثیر بگذارند؟” با نگاهی به این ویدئو، می‌توانیم شرکت آزمایشی را ببینیم که دارای یک سیم پیچ تسلا است (که به سازنده EV وابسته نیست و توسط نیکلاس تسلا اختراع شده است).

از طریق این سیم پیچ ها، این برند سپس برخورد «رعد و برق» را شبیه سازی کرد که سپس به سمت مدل گوشی هوشمند شیائومی 12S هدایت شد. با وجود برخورد برق با گوشی، ویدئویی روی دستگاه پخش می شود. همچنین هیچ تاثیر قابل مشاهده ای بر عملکرد خود یا هر گونه اختلال دیگری مشاهده نکرد. پس از این، شیائومی بیان می کند که “این ثابت می کند که رعد و برق بر استفاده از تلفن های هوشمند تاثیر نمی گذارد.”

برای حمایت بیشتر از این یافته‌ها، این شرکت حتی یک تماس تلفنی برقرار کرد تا ببیند آیا بر کیفیت تماس‌های تلفن هوشمند برقرار شده توسط همان دستگاه تأثیر می‌گذارد یا خیر. باز هم مشکلی برای دستگاه وجود نداشت. شیائومی گفت که این شایعه احتمالاً از تلفن های سیمی قدیمی نشات می گیرد، زیرا موارد بسیار نادری از مرگ و میر ناشی از برخورد صاعقه در هنگام استفاده از تلفن سیمی خود در طول طوفان وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی Xiaomi 14

نظرات در مورد : شیائومی افسانه استفاده از گوشی‌های هوشمند در زمان رعد و برق را رد می‌کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *