شیائومی از دیروز تا به امروز

Xiaomi

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن چین قرار دارد. محدوده فعالیت این شرکت جهانی است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک، ساعت های هوشمند و غیره است. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین طبق اعلام مجله فوربس است.

اولین محصول این شرکت گوشی موبایل اندرویدی Mi1 بود که در اوت 2011 ، عرضه شد. پس از آن ، رشد شیائومی سریع بود. در سال 2014،  این شرکت به بزرگترین تولید کننده  گوشی هوشمند در چین تبدیل شد و در سال 2017، شیائومی پنجمین شرکت بزرگ تلفن هوشمند جهان نام گرفت.

دلیل موفقیت های شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان جستجو کرد، شیائومی با استفاده از اینترنت و با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز، بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شد. کیفیت محصولات شیائومی به قدری بالا است که برخی آن را با نام اپل چین می‌شناسند. در حال حاضر این شرکت به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، هند و اندونزی فعالیت داشته و در حال گسترش به کشورهای اروپایی و آمریکاست.

توافقنامه اخیر این شرکت با مایکروسافت برای همکاری در زمینه محاسبات ابری، هوش مصنوعی و سخت افزار بیانگر کیفیت این کمپانی است. تا کنون همکاری یک شرکت آمریکایی با یک شرکت چینی در زمینه هوش مصنوعی غیرمعمول بوده است، اما قطعا منطقی است زیرا هر دو کشور بزرگترین بازار برای این محصولات و خدمات هستند.

محصولات Xiaomi در بازار قیمت های پایین و نیز بالا را پوشش می دهد، اما همگی این محصولات در بین کالا های همانند بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارد.

غیر از گوشی های هوشمند، شیائومی محصولات دیگری مانند تبلت، ساعت های هوشمند، TV باکس، دستگاه تصفیه هوا و… را نیز با کیفیتی فوق العاده تولید می کند. دامنه تولید محصولات شیائومی بسیار گسترده است. شیائومی در هر زمینه ای کالایی هوشمند و خلاقانه دارد: ساعت شیائومی، اسپیکر شیائومی ، روتر شیائومی ، هدفون شیائومی ، ماسک شیائومی و … خانه ی هوشمند شیائومی!

از جمله کالاهای معروف این کمپانی دستبند سلامتی هوشمند می بند ۲ شیائومی است که افتخار آمار بیشترین فروش دیواس های پوشیدنی را نصیب این شرکت کرد.

از آنجایی که شیائومی به دنبال سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است، در این راستا لوازم الکترونیکی مصرفی مختلف، و نیز اکوسیستم دستگاه های هوشمند را گسترش داده است. اکوسیستم Mi شامل دایره وسیعی از محصولات متنوع است که هر کدام ویژگی ها و نوآوریهای مخصوص به خود را دارد. شعار Xiaomi ساخت تکنولوژی باکیفیت برای همه است.

البته تمامی محصولات شیائومی با نام شیائومی عرضه نمی شود بلکه با نام و برند های تولیدکنندگان مختلفی که تحت نظر شرکت شیائومی هستند عرضه می شود. شیائومی سعی دارد به توسعه تکنولوژی در جهان و بهبود فن آوری های موجود کمک کند. این شرکت یکی از فعال ترین سرمایه گذاران در شروع استارتاپ های محلی است که نه تنها از لحاظ مالی، بلکه از جهت موقعیت بازار نیز آنها را یاری می کند.

از جمله این برند ها می توان به Huami تولید کننده ساعت های هوشمند آمازفیت و دستنبد های سلامتی هوشمند، میجیا تولید کننده  سنسورها و لوازم جانبی منزل، Viomi تولید کننده دستگاه های تصفیه آب هوشمند، Soocare تولید کننده تجهیزات هوشمند دندانپزشکی، iHealth سازنده دستگاه های اندازه گیری فشارخون هوشمند، Yeelight سازنده لامپ های هوشمند، ۱MORE شریک تجاری تایید شده شیائومی، که سیستم های صوتی با کیفیت بالا را توسعه می دهد، ZMi  تامین کننده پاوربانک، باتری و شارژر شیائومی، RoidMi تولید کننده فن آوری های هوشمند ماشین، Purely سازنده ماسک های ضدعفونی فوق العاده مدرن با فیلتر فعال و فن، TS (Turok Steinhardt) تولید کننده عینک آفتابی با حفاظت موثر در برابر اشعه ماوراء بنفش، KACO تولید کننده خودکار، روان نویس و نیز سایر لوازم اداری، RunMi که چمدان های هوشمند و لوازم جانبی را تحت نام تجاری “90 points” تولید می کند، Roborock سازنده جارو برقی هوشمند رباتی، Aqara شرکتی که در ایجاد و توسعه سیستم های خانه هوشمند و همچنین کنترل از راه دور خانه فعالیت می کند، Ninebot سازنده اسکوتر و تک چرخه برای سواری اشاره کرد.

اما شاید به عنوان یک ایرانی با خود بگویید که در کجا می توان این محصولات متنوع و خوش قیمت شیائومی را تهیه کرد؟!

شیائومی شاپ – بزرگترین فروشگاه آنلاین شیائومی ایران – یک فروشگاه اینترنتی است که با هدف عرضه مستقیم کالاهای شیائومی راه اندازی شده است. هدف این فروشگاه تامین تخصصی کالاها و لوازم جانبی شیائومی و عرضه آن ها با کمترین قیمت به مصرف کنندگان است.

شیائومی شاپ به طور تخصصی، حرفه ای و جامع در صدد تهیه محصولات و کالاهای شیائومی است و سعی می کند همواره این کالاها را بدون واسطه و با قیمتی مناسب و با خدماتی عالی به دست مشتریان برساند.

هرچند که دامنه ی کالاهای این برند به قدری وسیع است که فراهم ساختن همه ی آنها مقدور نیست اما با این حال شیائومی شاپ تلاش می کند که هرچه بیشتر کالاهای جذاب، مفید و مورد نیاز و نظر مشتریان را در فروشگاه موجود کرده، با حداقل قیمت به دست هموطنان عزیز برساند.

با اینکه کالاهای غیر اصلی و ارزان قیمت همیشه در بازار وجود دارند، اما در مورد اصالت کالاهای فروشگاه شیائومی ایران نگران نباشید. ما در این زمینه کاملا تخصصی عمل می کنیم و تنها محصولات با کیفیت و اورجینال شیائومی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم. سود کم و حذف واسطه ها، دلیل قیمتهای مناسب این فروشگاه است. بخش نظرات کاربران در ذیل هر کالا منعکس کننده دیدگاه شما عزیزان است. با مطالعه این نظرات می توانید از کیفیت کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

شیائومی شاپ به منظور راحتی بیشتر مشتریان و فراهم ساختن امکان سفارش آسانتر، اپلیکیشنی نیز با همین نام تولید کرده است. با دانلود و نصب برنامه شیائومی شاپ بر روی گوشی های اندرویدی و نیز iOS خود می توانید به آسانی از این فروشگاه بازدید کرده، پس از بررسی و اطمینان، سفارش مورد نظر را ثبت کرده و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی از دیروز تا به امروز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *