شرکت هایی که اپل قصد دارد آن ها را تصاحب نماید

اپل

مدتی است که توجه شرکت اپل به شرکت ها و کمپانی های کوچک ولی موفق جلب شده است و آن ها را با قیمت های مناسبی خریداری می کند. بر اساس آماری که اعلام شده اپل تا کنون 100 شرکت سخت افزاری و نرم افزاری را خریده است. اما پس از خرید شرکت شازم , بحث هایی درباره این که اپل قصد خرید چه شرکت هایی را دارد مطرح شد. در این جا چند شرکتی که احتمال می رود اپل خریداری کند را معرفی می کنیم.

کمپانی دیش ( Dish )

تلویزیون های و ماهواره های بسیار قوی این شرکت باعث شهرت آن در سراسر جهان شده است. شرکت دیش بزرگ ترین کمپانی جوانی است که توسط شرکت اپل خریداری شده است و قیمت آن حدود 30 میلیارد دلار تخمین زده شده است. خرید این کمپانی می تواند اولین قدمی باشد که اپل برای تولید دستگاه های تلویزیونی برداشته باشد , چرا که مدتی است قصد تولید تلویزیون را دارد.

یلپ ( Yelp )

حضور یلپ در شرکت اپل تازگی ندارد چرا که قبلا هم شاهد همکاری این دو شکرت در آی‌ مسیج و اپل‌ مپس بوده ایم. با ورود این شرکت و تکنولوژی آن یه دستگاه های اپل , امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. البته با این که مزایای زیادی برای کاربران دارد اما مشکلات خود را نیز به همراه دارد. کار با یلپ کمی دشوار است چرا که اول باید آن را دانلود کنید سپس یک لاگین بسازید و پس از آن می توانید از این برنامه استفاده کنید. یلپ در هنگام هنگام پیام‌ دادن , مکان یابی , تنظیم تقویم ,  برنامه ریزی و تنظیم قرار های ملاقات مورد استفاده قرار بگیرد.

ترانزیت ( Transit )

زمانی که اپل مس وارد بازار شد به جای گوگل مپ مورد استفاده قرار گرفت دارای مشکلات و ایراد های زیادی بود. هر چند پس از اجرای آن آیفون 6 شاهد پیشرفت زیادی در آن بودیم اما هنوز هم در مقایسه با گوگل مپ نقص هایی دارد. البته باید گفت این نرم افزار از محدود برنامه هایی است که به صورت 24 ساعته و در طول شبانه روز فعال می باشد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون7c با اندازه ی 4 اینچی سال آینده عرضه خواهد شد

نظرات در مورد : شرکت هایی که اپل قصد دارد آن ها را تصاحب نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *