شبیه ساز اتومبیلرانی لاجیتک G Edition Racing معرفی شد

شبیه ساز اتومبیلرانی لاجیتک G Edition Racing معرفی شد

لاجیتک از جدیدترین کابین مسابقه‌ای خود رونمایی کرد و با چندین محصول سازگاری جهانی دارد. کابین لاجیتک Trophy G به طور یکپارچه با فرمان، پدال، کنسول و رایانه های شخصی با ساخت های مختلف کار می کند. راه حل جدید لاجیتک یک راه حل مقرون به صرفه برای بازیکنان شبیه ساز مسابقه است.

این محصول حاصل همکاری لاجیتک و پلی‌سیت است و در واقع کابین مسابقه Playseat Trophy-Logitech G Edition نام دارد. Playseat تولید کننده لوازم جانبی بازی است و کابین Trophy G نویدهای زیادی برای هر دو شرکت دارد. کابین خلبان طراحی باز دارد و از فولاد کربنی سبک وزن و قطعات آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است. صندلی کابین از چرم پلی اورتان و مواد ActIFit ساخته شده است. صندلی بیشتر و راحت تر با بدن تناسب دارد.

صندلی Trophy G را می توان در موقعیت های جلو/عقب و بالا/پایین کج کرد و حرکت داد. موقعیت فرمان و پدال برد نیز قابل تنظیم است. وزن کابین 17 کیلوگرم و ابعاد 140 در 58 در 100 سانتی متر است. همانطور که قبلا ذکر شد، این شاسی با تمام فرمان ها و پدال های موجود در بازار سازگار است. همچنین از تمامی کنسول های بازی اصلی و رایانه های شخصی پشتیبانی می کند. Trophy G را می توان با فرمان ها و پدال های مسابقه ای حرفه ای لاجیتک استفاده کرد.

کابین مسابقه Playseat Trophy-Logitech G با دو سال گارانتی ارائه می شود. در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا و بازارهای منتخب با قیمت 599 دلار موجود است. کابین مسابقه Trophy G می تواند تطابق کاملی بین براکت فرمان و صندلی برای تجربه ای فراگیرتر ایجاد کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدست Zone Learn لاجیتک معرفی شد

نظرات در مورد : شبیه ساز اتومبیلرانی لاجیتک G Edition Racing معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *