شاهد حضور اعلانات هوشمند در اندروید P خواهیم بود

اندروید P

اگر کمی به سیستم گوشی های هوشمند جدید توجه نمایید قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که بخش اعلانات یا همان نوتیفیکیشن بار گوشی های هوشمند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا کاربران گوشی های هوشمند از این طریق می توانند از جدیدترین پیام های دوستانشان و پیام های سیستم گوشی خود اطلاع پیدا کنند. اکنون با توجه به اهمیت این بخش در گوشی های هوشمند جدیدا یک اسکرین شات از نوار اعلانات اندروید P منتشر شده است که نشان می دهد نسل بعدی سیستم عامل اندروید از بخش اعلانات هوشمند بهره مند می باشد.

در برخی از اوقات نوار اعلانات گوشی های اندرویدی عملکرد بهتری نسبت به سایر سیستم عامل ها داشته و میزان پاسخگویی و کیفیت این بخش در گوشی های اندروید بسیار بالاتر ارزیابی شده است ولی با این وجود همیشه امکان پیشرفت و افزایش قابلیت ها در یک سیستم عامل وجود دارد که کمپانی گوگل هم اکنون با شناخت نیازهای کاربران خود قصد دارد که در نسخه ی جدید سیستم عامل خود بخش پاسخگویی نوار اعلانات خود را بهبود ببخشد.

اندروید P

بر اساس تصویری که در بالا مشاهده می کنید گویا در اندروید P قرار است نوار اعلانات عملکرد هوشمندانه ای داشته باشد؛ اگر چه این قابلیت هم اکنون نیز در اپلیکیشن های پیش فرض اندرویدی قابل مشاهده می باشد ولی گوگل تصمیم گرفته است که این قابلیت را در اپلیکیشن های شخص ثالث نیز وارد نماید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید با استفاده از این قابلیت علاوه بر ارائه ی پاسخ های هوشمند می توانید یادآور ها را تنظیم کنید و یا برای زمانی معین آن ها را به تعویق بیندازید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شاهد حضور اعلانات هوشمند در اندروید P خواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *