شارژر 240 واتی ریلمی در راه است

شارژر 240 واتی ریلمی در راه است

سریعترین فناوری شارژ Realme حداکثر 150 وات است. در Realme GT Neo 3 یافت می شود. اکنون، این برند قصد دارد فناوری شارژ جدیدی را معرفی کند که سرعت را بیشتر می کند. انتظار می‌رود این گوشی در Realme GT Neo 5 آتی عرضه شود. اطلاعاتی که در مورد شارژر Realme 240W در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo منتشر شده است، Ice Universe است.

Ice Universe می گوید که شارژر 240 واتی اولین شارژر ریلمی است که به تولید انبوه رسیده است. دارای شماره مدل VCKCJACH است و در مقایسه با شارژر 150 واتی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این شارژر با چندین پروتکل مانند شارژ سریع 65 واتی PD سازگار است. فروشنده همچنین عکسی از شارژر را به اشتراک گذاشت. در رنگ سفید دیده می شود. علیرغم افزایش 160 درصدی در ارائه انرژی، اندازه آن مشابه نسل قبلی است.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Ice Universe نیز مطابق با گزارش های گذشته است که نشان می دهد Realme GT Neo 5 به شارژ 240 واتی مجهز می شود. جدول زمانی دقیق عرضه گوشی هوشمند همچنان یک راز باقی مانده است. با این حال، قبلاً در رندرها و شایعات به بیرون درز کرده بود.

Realme GT Neo 5 با زبان طراحی جدیدی در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. پنل پشتی دارای طراحی دو رنگ با ماژول دوربین در رنگ مشکی و بقیه در رنگ سفید است. این یک جزیره مستطیل شکل دراز دارد که ماژول مستطیلی عمودی دیگری را نیز در خود جای داده است. دومی کمی بیرون زده است و دو حلقه را در خود جای می دهد. اولی دارای سنسور اولیه است در حالی که دو لنز در دایره دوم دیده می شود.

در مورد مشخصات هسته، گفته می شود Realme GT Neo 5 با صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی و اسکنر اثر انگشت یکپارچه عرضه می شود. در داخل، نسخه آتی از یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می برد و در انواع باتری های 5000 و 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 150 و 240 وات عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

نظرات در مورد : شارژر 240 واتی ریلمی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *