سفر خیال انگیزبهترین بهترین ها

سفر خیال انگیزبهترین بهترین ها

تجربه ی نوروز بیادماندنی مشتریان برگزیده ال جی و گلدیران در کره جنوبی

همان گونه که در مراسم یک سالگی باشگاه مشتریان ال جی و گلدیران وعده داده بودیم، تور تفریحی کره جنوبی برای نفرات برگزیده کمپین Best of the Best VIP Customer award هفتم تا پانزده فروردین ماه برگزار شد.
بازدید از نقاط بسیار دیدنی کره جنوبی از جمله جزیره توریسیتی جیجو با جاذبه های بی نظیر طبیعی، حضور در بهترین فروشگاه ال جی و مشاهده جدیدترین فناوری های ال جی، دیدار از تونل OLED و شرکت در کلاس های آموزش خط و آشنایی با سنت های کره ای از جمله برنامه های مفرح و لذت بخش تور برگزیدگان VVIP ال جی و گلدیران بود.

در این بین، هم زمانی بازدید جناب آقای کوین چائو، مدیرعامل خاورمیانه و آفریقای جنوبی ال جی، با حضور اعضاء باشگاه در فروشگاه برتر ال جی در سئول جزو اتفاقات جالب توجه بود. آقای چائو ایده حضور مشتریان وفادار ال جی – گلدیران را در کره جنوبی نماد پایبندی ال جی به جایگاه متمایز مشتری برای این شرکت خواند و بهترین لحظات را برای اعضاء باشگاه آرزو کرد.
اما، پوشیدن لباس های سنتی و مشارکت در کلاس آموزش خط کره ای از بخش های بسیار جذاب سفر بود که همزمانی آن با روز زن و تقدیر از بانوان همراه، خاطره خوشی را در ذهن همراهان به یادگار گذاشت.

کمپین بهترین بهترین ها با هدف یک سالگی باشگاه روی خوش زندگی برگزار شد و در پایان ضمن تقدیر از 100 نفر برتر،  10 نفر اول برنده سفر تفریحی به کره جنوبی و 10 نفر دوم برنده گوشی موبایل ال جی شدند و به 80 نفر بعدی نیز جوایز نفیسی تقدیم شد.
این سفرا پاسخی کوچک در جواب سالها اعتماد و وفاداری بهترین مشتریان ال جی – گلدیران بوده است
جهت عضویت و بهره مندی از مزایای باشگاه، به وب سایت LGVIPCLUB.IR مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال‌جی اسپیکر StanbyME را با طراحی خاص معرفی کرد

نظرات در مورد : سفر خیال انگیزبهترین بهترین ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *