سری Meizu 20 در Geekbench رویت شد

سری Meizu 20 در Geekbench رویت شد

Meizu پس از خرید توسط Hubei Xingji Shidai Technology، سرمایه گذاری که توسط Geely راه اندازی شده بود، دفتر مرکزی خود را به ووهان چین منتقل کرد. این برند اکنون در حال آماده شدن برای عرضه اولین سری گوشی های هوشمند خود از زمان خرید است که Meizu 20 نام دارد. این مجموعه باید شامل Meizu 20 و 20 Pro باشد. و در حالی که منتظر معرفی رسمی آنها هستیم، این دو گوشی در Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در بخش سخت افزاری مشاهده شدند.

سری 20 میزو چند ماهی است که در اخبار منتشر شده است و این شرکت در حال حاضر شروع به راه اندازی آن در چین کرده است. و امروز تایید شده است که Meizu 20 و 20 Pro در 30 مارس در بازار چین عرضه خواهند شد. قبل از عرضه رسمی، Meizu 20 و 20 Pro در Geekbench ظاهر شده اند.

هر دو گوشی هوشمند با جدیدترین و بهترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 در سایت بنچمارک قرار گرفته اند. در حالی که نام خاص چیپست به صراحت در لیست ها ذکر نشده است، اطلاعات ارائه شده در مورد CPU و GPU قویاً نشان می دهد که این چیپست آخرین پلت فرم موبایل پرچمدار کوالکام است.

Geekbench نشان می دهد که هر دو دستگاه به 12 گیگابایت رم مجهز هستند و بر روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شوند. هر دو تست تک هسته ای و چند هسته ای بر روی مدل وانیلی و Meizu 20 Pro انجام شد. میزو 20 استاندارد به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز 2019 و 5749 امتیاز دریافت کرد. در مقایسه، میزو 20 پرو در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز 2038 و 5719 را به دست آورد.

تیزرها نشان داده‌اند که مدل حرفه‌ای دارای پنل AMOLED 2K+ سامسونگ E6 با حداکثر روشنایی 1800 نیت و فناوری به‌روزرسانی تطبیقی LTPO 1-120 فریم است. این دستگاه دارای یک باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میزو از کسب و کار گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود

نظرات در مورد : سری Meizu 20 در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *