سری Galaxy Z جدید سامسونگ زودتر از موعد عرضه می شوند

سری Galaxy Z جدید سامسونگ زودتر از موعد عرضه می شوند

طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند تاشو آینده گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را زودتر از زمان مورد انتظار عرضه کند. اعتقاد بر این است که چنین اقدامی یک تلاش استراتژیک برای شکست سایر رقبا از جمله پیکسل فولد گوگل برای بازاریابی و جلوگیری از تحت الشعاع قرار گرفتن نسخه بعدی آیفون اپل خواهد بود.

راس یانگ، تحلیلگر صنعت فاش کرده که برآوردهای تولید گلکسی زد فلیپ 5 در جولای 2023 دو برابر تولید مدل قبلی در سال 2022 است. در حالی که گلکسی زد فولد 5 ذکر نشده، با توجه به سری گلکسی زد فلیپ، تعجب آور نیست. مقرون به صرفه‌تر، شیک‌تر و در مقادیر بالاتر از سری Galaxy Z Fold به فروش می‌رسد.

همانطور که این شرکت در گزارش درآمد تأیید کرده، سامسونگ تلاش های خود را برای فروش گوشی های هوشمند تاشو بیشتر در نیمه دوم سال دو برابر می‌کند. این گزارش همچنین کاهش شدید سود سامسونگ را نشان می دهد که موفقیت سری گوشی تاشو را حیاتی تر می کند.

غول فناوری کره جنوبی همچنین در نظر دارد رویداد بعدی Galaxy Unpacked را در کشور خود برگزار کند تا پیشنهاد تبلیغاتی برای نمایشگاه جهانی 2023 باشد. اگرچه سامسونگ هنوز مکان دقیق این رویداد را مشخص نکرده، این شرکت ممکن است همچنان تصمیم بگیرد آن را در نمایشگاه جهانی ایالات متحده برگزار کند یا خیر.

در اخباری مرتبط با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی سری گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی Z، شایعات و گزارش‌های جدیدی در رابطه با گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 منتشر شده است.

این خبر از افشاگر صنعت @TheGalox_ بدست آمده که آخرین اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشت. با نگاهی به توییت، فاش شد که گلکسی زد فولد 5 دارای یک صفحه نمایش بلند 7.6 اینچی AMOLED برای نمایشگر اصلی بوده و همچنین یک صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی امولد دارد. هر دو پنل دارای نرخ نوسازی 120 هرتز هستند. این صفحه‌نمایش‌ها نیز روشن‌تر از نسل قبلی خواهند بود. قابل ذکر بوده که گلکسی زد فولد 5 حتی یک دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز خواهد داشت.

در بخش سخت افزاری، این گوشی پرچمدار تاشو به یک کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 داخلی همراه می شود. گذشته از آن باید به دوربین سه گانه که شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی می شود هم اشاره کرد. طبق گزارش ها، دوربین اصلی از فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر رنگی از گلکسی اس 20 فن ادیشن سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy Z جدید سامسونگ زودتر از موعد عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *