سری Galaxy S23 از دوربین تله فوتو ارتقایافته برخوردار نیست

سری Galaxy S23 از دوربین تله فوتو ارتقایافته برخوردار نیست

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو است، اما غول کره جنوبی همچنین در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری S گلکسی بوده که جزئیات آن چندین بار در فضای مجازی به بیرون درز کرده است.

حال، اگر آخرین گزارش را باور کنیم، حسگر دوربین تله فوتو در ماژول دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ارتقا نخواهد یافت. طبق این گزارش، سری گلکسی اس 23 سامسونگ همچنان از همان سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی استفاده می کند که در گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس وجود دارد. هنوز مشخص نیست که چه چیزی برای گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود.

باید دید که آیا سنسور دوربین بدون تغییر به لنز تله‌فوتو محدود می‌شود یا اینکه کل تنظیمات دوربین عقب ثابت باقی می‌ماند. اطلاعات موجود تا کنون تایید نشده است، بنابراین حتی اگر در حال حاضر درست باشد، با توجه به اینکه هنوز چند ماه تا عرضه سری S23 باقی مانده است، می توان آنها را تغییر داد. انتظار می رود هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس با دوربین جلو ارتقا یافته عرضه شوند. این بار گوشی های هوشمند پرچمدار دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی خواهند بود.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند سری S سامسونگ مشخص نشده است، اما بر اساس سوابق این شرکت، دستگاه ها ممکن است در ماه ژانویه یا فوریه به بازار عرضه شوند. در دیگر خبرها شرکت سامسونگ تصمیم گرفت رابط کاربری One UI 5.0 را تحت توسعه قرار دهد. رابط کاربری جدیدی که در آینده نزدیک روی گوشی های هوشمند این شرکت تعبیه خواهد شد. این رابط کاربری به گزارش سم موبایل توسعه آن آغاز شده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 دردسترس قرار می گیرد.

بنابراین کاربران می توانند در آینده نزدیک به تجربه کاربری با آن بپردازند. پس از اینکه گوگل اندروید 13 را معرفی کرد، شرکت های بسیاری از جمله اوپو، شیائومی و بسیاری دیگر تصمیم گرفتند توسعه رابط کاربری خود را آغاز کنند. بنابراین کاربران می توانند آن را تهیه کنند. به گفته Ice Universe این رابط کاربری در کنار سیستم عامل اندروید 13 ارائه می شود. او افزود One UI 4.5 در کار نیست و در مقابل نسخه 4.1 ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  قیمت و تاریخ انتشار گلکسی + S6 edge

گفته شده در بخش انیمیشن تغییرات بزرگی در کار خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط سامسونگ ممکن است تقریباً دو برابر نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو نسل چهارم عرضه کند. طبق گزارش ها، این شرکت هدف خود را 15 میلیون محموله تلفن تاشو برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy S23 از دوربین تله فوتو ارتقایافته برخوردار نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *