سری گوشی اوپو Find X6 در نزدیکی رونمایی

سری گوشی اوپو Find X6 در نزدیکی رونمایی

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه سری پرچمدار بعدی خود با نام Find X6 است. این مجموعه اخیراً لو رفته است و ما از قبل بیشتر مشخصات آن را می دانیم. در حالی که هیچ تایید رسمی در مورد تاریخ عرضه سری Find X6 وجود ندارد، گزارش ها به رویدادی در 21 مارس اشاره می کنند. منطقی است زیرا Find X6 و Find X6 Pro اکنون وارد مرحله تولید انبوه شده اند.

به گفته مشاور Digital Chat Station، گوشی‌های Oppo Find X6 و Find X6 Pro اکنون در حال تولید انبوه هستند که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. راهنمایی‌کننده می‌گوید وانیلی Find X6 از چیپست Dimensity 9200 و ترکیبی از سنسورهای دوربین Sony IMX890 + Samsung JN1 + Sony IMX890 در پشت استفاده می‌کند. برعکس، OPPO Find X6 Pro دارای جدیدترین SoC Snapdragon 8 Gen 2 در زیر کاپوت است و راه حل Sony IMX989 + IMX890+ IMX890 را برای عکاسی دریافت می کند.

گفته می شود نسخه استاندارد OPPO Find X6 به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی و رتبه IP54 مجهز شده است. نسخه پرو می تواند باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند. همچنین ممکن است دارای شارژ بی سیم و همچنین دارای رتبه IP68 باشد. مدل Pro می تواند حافظه رم LPDDR5x و UFS 4.0 را داشته باشد در حالی که مدل وانیلی ممکن است با حافظه رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 سازگار باشد.

گفته می شود هر دو دستگاه در سری Oppo Find X6 دارای اسکنر اثر انگشت، موتور خطی X-Axis، IR Blaster، NFC و دوربین های Hasselblad هستند. علاوه بر این، هر دوی آن‌ها می‌توانند دارای دوربین‌های سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی IMX709 سونی باشند. این دو گوشی هوشمند ممکن است در تاریخ 21 مارس عرضه شوند، اما تا کنون هیچ تایید رسمی وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A58 4G راهی بازار شد

نظرات در مورد : سری گوشی اوپو Find X6 در نزدیکی رونمایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *