سری گلکسی اس 23 تنها نسخه اسنپدراگونی دارند

سری گلکسی اس 23 تنها نسخه اسنپدراگونی دارند

مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت پیش بینی کرده که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 23 را تنها با چیپ اسنپدراگون عرضه دارد، بنابراین ممکن است شاهد نسخه اگزینوسی نباشیم.

او ادعا می کند که Qualcomm احتمالا تنها تامین کننده چیپ برای پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود. در سری گلکسی اس 22 بیش از 70 درصد گوشی ها دارای چیپست اسنپدراگون هستند و 30 درصد را اگزینوس تشکیل می دهد.

Kuo می گوید که Exynos 2300 نمی تواند با Snapdragon SM8550 جدید رقابت کند که احتمالاً Snapdragon 8 Gen 2 نامیده می شود. در عین حال، Kuo نمی گوید که Exynos 2300 لغو شده است یا خیر. ممکن بوده سامسونگ این چیپ را در میان رده های خود به کار گیرد و بعید است در مدل های پرچمدار شاهد آن باشیم.

در دیگر خبرها شرکت سامسونگ تصمیم گرفت رابط کاربری One UI 5.0 را تحت توسعه قرار دهد. رابط کاربری جدیدی که در آینده نزدیک روی گوشی های هوشمند این شرکت تعبیه خواهد شد. این رابط کاربری به گزارش سم موبایل توسعه آن آغاز شده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 دردسترس قرار می گیرد. بنابراین کاربران می توانند در آینده نزدیک به تجربه کاربری با آن بپردازند. پس از اینکه گوگل اندروید 13 را معرفی کرد، شرکت های بسیاری از جمله اوپو، شیائومی و بسیاری دیگر تصمیم گرفتند توسعه رابط کاربری خود را آغاز کنند.

بنابراین کاربران می توانند آن را تهیه کنند. به گفته Ice Universe این رابط کاربری در کنار سیستم عامل اندروید 13 ارائه می شود. او افزود One UI 4.5 در کار نیست و در مقابل نسخه 4.1 ارائه خواهد شد.

گفته شده در بخش انیمیشن تغییرات بزرگی در کار خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط سامسونگ ممکن است تقریباً دو برابر نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو نسل چهارم عرضه کند. طبق گزارش ها، این شرکت هدف خود را 15 میلیون محموله تلفن تاشو برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار داده است.

دو پرچمدار تاشوی آینده باید در ماه آگوست رونمایی و در اواخر همان ماه عرضه شوند. سامسونگ تاریخ را به طور رسمی تعیین نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که رویداد معرفی در 10 آگوست برگزار می شود و گوشی ها در بازارهای منتخب از 26 آگوست وارد فروشگاه می شوند. سامسونگ می خواهد 15 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را در مجموع عرضه کند. این شرکت نه تنها در صدد دوبرابر کردن محموله‌های نسل قبلی دستگاه‌های تاشو است، بلکه سامسونگ همچنین انتظار دارد نسبت محموله‌های Z Fold و Z Flip بیشتر شود، با افزایش فروش Z Fold 4 و Z Flip 4.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ و کسب تاییدیه بلوتوث

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی اس 23 تنها نسخه اسنپدراگونی دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *