سری ساعت Garmin Venu Sq 2 معرفی شد

سری ساعت Garmin Venu Sq 2 معرفی شد

ساعت‌های هوشمند Garmin Venu Sq 2 در هند عرضه شدند. این مجموعه شامل یک نسخه معمولی و یک نسخه موسیقی است. آخرین عرضه ها ماه گذشته در سطح جهانی عرضه شد و انواع هندی با همان مشخصات عرضه شدند. Venu Sq 2 و Sq 2 Music Edition با یکدیگر یکسان هستند با تنها تفاوت این که دومی پخش موسیقی آفلاین را ارائه می دهد. سری Garmin Venu Sq 2 یک ساعت هوشمند میان رده است و با ساعت‌هایی مانند Samsung Galaxy Watch 5، Apple Watch SE 2 و سایر ساعت‌های موجود در بازار رقابت می‌کند.

Garmin Venu Sq 2 و Venu Sq 2 Music Edition دارای یک صفحه مربعی شکل و دو دکمه فیزیکی در سمت راست هستند. ساعت های هوشمند دارای صفحه نمایش 1.41 اینچی AMOLED با وضوح 320 در 360 پیکسل هستند. سری Garmin Venu Sq 2 دارای یک قاب پلیمری تقویت‌شده با الیاف و شیشه گوریلا گلس 3 برای محافظت در برابر آسیب‌های تصادفی و خراش است. تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

در مورد ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام، سری Garmin Venu Sq 2 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، استرس تمام روز، خواب، ردیاب چرخه قاعدگی و مانیتور انرژی باتری بدن است. این دستگاه های پوشیدنی با بیش از 25 ورزش داخلی و خارجی از پیش بارگذاری شده اند. کاربران همچنین می توانند تمرینات خود را از بیش از 1600 تمرین ایجاد کنند. Garmin Venu Sq 2 duo همچنین دارای GPS داخلی است و از پرداخت های بدون تماس از طریق Garmin Pay پشتیبانی می کند.

سری Garmin Ven Sq 2 ویژگی‌های ایمنی و ردیابی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد در صورت جفت شدن با تلفن هوشمند، پیامی را با موقعیت مکانی زنده خود به مخاطبین از پیش انتخاب شده ارسال کنند. از دیگر ویژگی‌های راحت ساعت‌های هوشمند می‌توان به اعلان‌های ایمیل، پیامک و سایر برنامه‌ها اشاره کرد. Venu 2 Sq Music Edition دارای وای فای داخلی است و می‌تواند 500 آهنگ را از طریق Spotify Deezer و Amazon Music ذخیره کند.

گفته می شود سری Garmin Venu Sq 2 تا 12 روز در حالت ساعت هوشمند و تا 26 ساعت در حالت GPS-GNSS عمر باتری ارائه می دهد. Garmin Venu Sq 2 در رنگ های Shadow Grey و Cool Mint عرضه می شود و قیمت آن 27990 روپیه است. در همین حال، Venu Sq 2 Music Edition 33490 روپیه قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی، عاجی و خاکستری فرانسوی موجود است. هر دو ساعت هوشمند از 28 اکتبر از فروشگاه رسمی این برند، فروشگاه ساعت Helios، Just in Time، Croma و کانال های آنلاین پیشرو در سراسر کشور برای خرید در دسترس خواهند بود. قابل ذکر است که این ساعت در حال حاضر در سطح جهانی با قیمت 260 دلار در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری ساعت Garmin Venu Sq 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *