سری جدید ProBookهای اچ پی رونمایی شد

لپ تاپ های ProBook اچ پی

کمپانی اچ پی یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید لپ تاپ های گیمینگ و اداری می باشد که تا به امروز توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. گویا اچ پی از سری جدید لپ تاپ های خود با نام ProBook 400 رونمایی به عمل آورده است که قابلیت های بروزتری را در خود جای داده است.

لپ تاپ های ProBook اچ پی

کمپانی اچ پی اخیرا از نسل ششم لپ تاپ های ProBook 400 خود با تمرکز بر بازار کمپانی های کوچک و متوسط رونمایی به عمل آورده است که مانند سری پیش، از پردازنده های نسل 8 کمپانی اینتل Core i3/i5/i7 ویسکی لیک بهره مند می باشد. البته لپ تاپ های جدید به شاسی آلومینیومی باریک تر تجهیز شده است و در اصل از زیبایی بالاتری برخوردار می باشد. نسل ششم ProBook 400 در اصل لپتاپ های مخصوص کار و اداری هستند که طراحی و مشخصات متوسطی دارند ولی در خصوص امنیت بالاتر از دیگر محصولات می باشند. امنیت بسیار بالای سری ProBook 400 G6 با استفاده از چیپ TPM 2.0، سخت افزار BIOSphere Gen4، سنسور اثر انگشت و وب کم دارای سنسور مادون قرمز با ساپورت از Windows Hello فراهم گردیده است.

لپ تاپ های ProBook اچ پی

سری جدید ProBook 400 در سه مدل با کد نام های 430، 440 و 450 معرفی گشته که به ترتیب 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی می باشند. همچنین بر اساس سفارش مشتریان، این لپ تاپ ها قابلیت استفاده از مودم XMM 4G/LTE کمپانی اینتل به منظور اتصال دائم به اینترنت را داشته است و تمامی مدل ها هم از کیبوردی ضد آب و لولاهایی 180 درجه استفاده می نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techradar

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری جدید ProBookهای اچ پی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *